رئیس سندیکای جایگاه داران سوخت کشور با تاکید براینکه تغییر کارمزد جایگاه داران به حق العمل هنوز اجرایی نشده است گفت: ما بارها مراتب اعتراض خود را به مسئولان امر و شورای اقتصاد ارائه کرده ایم ولی بازهم به نتیجه نرسیدیم.

بیژن حا‌ج‌محمدرضا در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران با انتقاد از اعمال نشدن حق العمل کاری جایگاه داران اظهار داشت: طبق مصوبه شورای اقتصاد قرار بود که نرخ حق‌العمل کاری جایگاه‌داران سوخت کشور افزایش پیدا کند ولی این موضوع هنوز اجرایی نشده است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه اقدام اخیر منجر با کاهش خدمات رسانی به مردم و عقب گرد فرهنگی می شود، یادآور شد: در حال حاضر با تغییر فرهنگ، مردم نیازمند خدمات و رسیدگی بهتر و بروز و سریعتر دارند که با نحوه عملکرد شورای اقتصاد در نحوه سرویس دهی و سوخت رسانی به مردم همخوانی ندارد.

رئیس اتحادیه جایگاه داران سوخت کشور خاطرنشان کرد: ما بارها مراتب اعتراض خود را به مسئولین امر و شورای اقتصاد ارائه کرده ایم ولی بازهم به نتیجه نرسیدیم.

** ایجاد جایگاه سیار به منظور رفاه مسافران در ایام تعطیلات تابستان

حاج‌محمدرضا از ایجاد جایگاه‌ سیار سوخت برای رفاه حال مسافران در تابستان خبر داد و گفت: جایگاه‌های سیار اکثر در مناطق صعب ‌العبور و مناطقی که به دلیل تعمیرات جایگاه‌ها مستقر است و هموطنان نگران تامین سوخت خود در ایام تعطیلات سفر نباشند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار