مسابقه اینترنتی تفسیر آیات نماز در ماه مبارک رمضان از تفسیر قطره‌ای حجت‌الاسلام قرائتی در استان خراسان رضوی برگزار می‌شود.

به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران مسابقه اینترنتی تفسیر ایات نماز در ماه مبارک رمضان با عنوان نماز در کلام نور در استان خراسان رضوی برگزار می‌شود. 

بنابراین گزارش این مسابقه برگرفته از تفسیر قطره‌ای حجت‌الاسلام قرائتی به صورت چند رسانه و آنلاین برگزار خواهد شد. 

در این مسابقه هر روز یک آیه از آیات نماز به مدت 5 دقیقه به دو صورت دیداری و شنیداری تفسیر و در زیر این تفسیر یک روایت مرتبط با موضوع نماز نیز نقل می‌شود ،همچنین از تفسیر آیه مورد نظر و روایت شده دو سوال مطرح می‌شود. 

در ادامه این گزارش شرکت‌کنندگان از طریق آدرس اینترنتی www.safire sobh.com باید به سوال‌های مسابقه پاسخ دهند   و از طریق آدرس اعلام شده ثبت نام نمایند. 

مسابقه اینترنتی نماز در کلام نور با مشارکت و همکاری سازمان تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، شهرداری مشهد، اداره کل اوقاف و امورخیریه خراسان رضوی، صدا و سیمای خراسان رضوی برگزار خواهد شد. 

گفتنی است: در پایان ماه مبارک رمضان به همه شرکت‌کنندگان مسابقه اینترنتی نماز در کلام نور هدایایی به رسم یاد بود اهدا و به صورت ویژه از 30 نفر برگزیده و منتخب این مسابقه تجلیل خواهد شد. 

انتهای پیام/  

برچسب ها: مسابقه ، اینترنت ، تفسیر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار