معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ری اجرای قانون را لازمه توسعه و پیشرفت کشور دانست و نسبت به ساخت و سازهای غیر مجاز به متخلفین هشدار داد.

به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران استانداري تهران؛ ˈهدایت اله جمالی پورˈ اظهارداشت: پدیده ساخت و سازهای غیرمجاز و تعرض به منابع طبیعی درکشور متاسفانه امروز به یک معضل در سطح شهر و روستاها تبدیل شده و همه مسوولان بلند پایه نظام اسلامی به دنبال برخورد با این موضوع نامبارک هستند.

وی افزود: به علت بی تدبیری های انجام شده و خلا قانونی موجود در بحث برخورد با ساخت و سازهای غیر مجاز امروزه مسایل پیرامونی شهر تهران تبدیل به یک مشکل لا ینحل تبدیل و هر روزه مساله ای تازه در این راستا رقم می خورد.

وی با بیان اینکه برخورد با ساخت و سازهای غیر مجاز نیازمند عزم ملی است بر ضرورت صیانت از منابع طبیعی تاکیدکرد و گفت: منابع طبیعی متعلق به عموم مردم و نسل ها آینده است و نبایستی یک نسل همه منافع موجود را به نفع خود مصادره کند.

به گفته جمالی پور، از آن زمان به بعد بحث مهاجرت روستاییان به شهرها و کلانشهرها و ساخت و سازهای غیر مجاز به یک معضل اجتماعی و اقتصادی در سطح جامعه تبدیل و تورم جمعیتی در نقاط برخوردار را به وضوح شاهد هستیم.

فرماندار ویژه شهر ری، بر ضرورت برخورد قاطع دستگاه قضائی شهرستان با متخلفین ساخت و سازهای غیر مجاز تاکید کرد و از دستگاه قضا خواست برای تسریع در رسیدگی به این موضوع، شعبه ای خاص و تخصصی در نظر بگیرند.

برچسب ها: هشدار ، استاندار ، غیرمجاز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار