کارشناس فوتبال در خصوص ارزیابی‌اش از بازی آرژانتین مقابل سوئیس گفت: آرژانتین در دور مقدماتی علی رغم کسب 9 امتیازصلابت لازم و قدرت لازم را برای قهرمانی در جام جهانی برزیل تا الآن را نگذشته است.

رسول کربکندی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: به هر حال آرژانتین برای این که همچنان مدعی قهرمانی باید باشد با کیفیت‌تر بازی کند و توان اصلی‌اش را نشان دهد.

کربکندی  در ادامه بیان کرد: تیم سوئیس مربی با تجربه‌ای دارد و تا الآن خوب بازی کرده‌ است. به هر حال آرژانتین بازی سختی مقابل سوئیس خواهد داشت.

کارشناس فوتبال در خصوص ارزیابی‌اش از بازی ‌آمریکا مقابل بلژیک تصریح کرد:‌تیم آمریکا با تفاضل گل به مرحله یک هشتم نهایی صعود کرد. آمریکا باید بداند که تفاضل گل در این مرحله نقشی ندارد و مقابل بلژیک باید با قدرت بازی کند تا بتواند به مرحله بعد صعود کند.

وی درباره بازی‌های جام جهانی 2014 برزیل تصریح کرد: نتایج بازی‌های جام جهانی غیر قابل پیش بینی است. چرا که بازی‌های به هم نزدیک است. همچنین تیم‌های نه چندان قدرتمند دیگر ترسی از تیم‌ها و بازیکنان بزرگ ندارند و با جسارت بازی می کنند.

وی در ادامه بیان کرد:‌به هر حال تیم‌های بزرگی همچون برزیل، آلمان و هلند تا الآن به سختی توانستند از مرحله یک هشتم نهایی به مرحله بعد صعود کنند.

کربکندی بیان کرد: همه تیم‌ها با آمادگی جسمانی و روحی و روانی بالا قدم به جام جهانی برزیل گذاشتند.  بر این  اساس نتایج بازی‌ها غیر قابل پیش بینی است و تیم‌های بزرگ از حاشیه امنیت برخوردار نیستند و نمی‌توانند خودشان را از قبل برنده بدانند.

وی در پایان درباره کیفیت بازی‌های جام جهانی خاطرنشان کرد: سطح کیفی بازی‌های جام جهانی برزیل تا الآن خوب بوده است و گمنام‌ ترین تیم‌ها هم بازی‌های خوبی انجام دادند. میزان دوندگی و سرعت بازی تا الآن بالا و تعداد گل‌های زده شده هم زیاد بوده است.

انتهای پیام/
برچسب ها: آرژانتین ، تیم ، ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار