کارشناس فوتبال در خصوص بازی 2 تیم استرالیا و اسپانیا گفت: ‌تیم ملی فوتبال اسپانیا امشب برای اعاده حیثیت در مقابل حریف استرالیا خود صف‌آرایی می‌کند.

رسول کربکندی کارشناس فوتبال در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت:‌ تیم ملی فوتبال اسپانیا امشب برای اعاده حیثیت به مصاف تیم ملی فوتبال استرالیا خواهد رفت ما شاهد یک بازی تشریفاتی خواهیم بود.

وی افزود: تیم ملی فوتبال استرالیا در بازیهای قبلی خود بازی قدرتمندی از خود ارائه داده است من فکر می‌کنم تیم استرالیا با توانمندی که تا کنون از خود نشان داده است می‌تواند نتیجه خوبی از این بازی بگیرد.

کربکندی تصریح کرد: تیم ملی فوتبال هلند در بازیهای قبلی‌اش توانمند عمل کرده است این تیم با شکست تیم ملی فوتبال اسپانیا این بار برای سرگروهی با تیم قدرتمند شیلی بازی می ‌کند.

وی تاکید کرد: تیم ملی فوتبال هلند استحقاق دارد تا صدرنشین شود احتمال می‌رود تیم ملی فوتبال هلند سرگروه شود که چرا که تیمهای دوم ضعیف‌تر ازتیمهای اول هستند.

کارشناس فوتبال در خصوص بازی تیمهای ملی فوتبال کامرون و برزیل اذعان داشت تیم ملی فوتبال برزیل در بازی دوم خود مقابل مکزیک بازی خوبی ارائه کرد پیش از این نیز این تیم در مقابل تیم ملی فوتبال کرواسی خوب ظاهر نشد که اگر خطای پنالتی‌ نبود برزیل نمی‌توانست پیروز میدان شود.

وی اظهار کرد: من فکر می‌کنم تیم ملی برزیل دیگر تیم گذشته نیست و نام و نشانی که از تیم برزیل شاهد بودیم این بار از این تیم دیده نمی‌شود. اعتراضات مردمی برزیلیها با صدرنشینی تیم ملی فوتبال آنها کمی آرام می‌شود اما با 2 بازی قبلی امید کمی به صدرنشینی این تیم می رود.

کربکندی ادامه داد: تیم ملی فوتبال کامرون شانس زیادی برای صعود دارد تیم ملی فوتبال مکزیک تیم قدرتمندی است و تاکنون خوب ظاهر شده است بازی سوم تیمهای ملی کرواسی و مکزیک از حساسیت بالایی برخوردار است که امیدوارم تیمی که شایسته است برنده بازی شود.

کربکندی خاطر نشان کرد: ‌تیم ملی فوتبال کامرون به قرعه سختی خورده است این تیم در گروهی قرار گرفته است که میزبان جام بیستم نیز در آن حضور دارد.

انتهای پیام/
برچسب ها: فوتبال ، برزیل ، تیم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار