معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران گفت: در شهرستان پردیس به طور میانگین شش هزار واحد صنایع مشغول به فعالیت هستند که 50 هزار شغل را ایجاد کرده ‌‏اند.

تیمور پورحیدری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: حدود 40 درصد تولید ناخالص داخلی بر عهده سازمان صنعت، معدن و تجارت است و این را می ‏‌طلبد که مدیران در شهرستان ‌‏ها نهایت دقت و تلاش را در تمام بخش‌‏ ها داشته باشند.

وی ادامه داد: با توجه به پتانسیلی که در شهرستان پردیس وجود دارد، زیرساخت ‏‌های صنعتی به تدریج در این شهرستان در حال شکل ‏‌گیری است و امیدواریم در آینده نزدیک شاهد رشد و بلوغ تولید و صنعت با توجه به ویژگی‏‌ های خاص این منطقه باشیم.

پورحیدری افزود: اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان پردیس حدود یک سال پیش با معرفی محمد علی جعفری به عنوان نخستین رئیس این اداره که از نیروهای پر تلاش، پرتوان و کارآمد مجموعه استان تهران است، فعالیت خود را آغاز کرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران تصریح کرد: اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان پردیس با وجود تمام مشکلات زیر بنایی و با پیگیری‏‌ های مجموعه این شهرستان و تحویل ساختمان به عنوان نمایندگی این اداره فعالیت خود را آغاز کرد.

وی ادامه داد:امروز شاهد پیشرفت، توسعه و عملکرد بسیار مناسب اداره صنعت، معدن و تجارت در شهرستان پردیس هستیم که جای تقدیر دارد.

پورحیدری افزود: با پیگیری ‏‌های صورت گرفته از سوی فرمانداری پردیس تا دو هفته آینده نمایندگی صنعت، معدن و تجارت شهرستان پردیس را به صورت اداره قانونی و تشکیلاتی معرفی خواهیم کرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران تصریح کرد: بعضی از مدیران تک‌‏ بعدی فکر می‌‏ کنند و به طور مثال به اصناف توجه کرده و به صنعت توجه کافی ندارند.

وی با بیان اینکه عزم جدی برای توسعه صنعت و اصناف در شهرستان پردیس وجود دارد، تصریح کرد: این بستگی به انرژی، توان و تعامل دوسویه در حوزه ‌‌‏های صنعت و تولید دارد.

پورحیدری با اشاره به اینکه برای توسعه بیشتر باید فعالیت ‏‌های شبانه‏‌ روزی صورت بگیرد، افزود: ادامه راه محمد علی جعفری باید به صورتی باشد که در آینده شاهد ارائه گزارشات مثبت در زمینه رشد و تعالی این اداره در بخش‌‏ های مختلف صنعت، ایجاد لکه‏‌ های صنعتی، تولید و ایجاد تعامل با تولید کنندگان باشیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران اضافه کرد: سازمان صنعت، معدن و تجارت چه در استان تهران و چه در شهرستان‏‌ ها بیشترین ورودی و تعامل را با مردم، تولید کنندگان، صنعت، سازمان ‏‌های صنفی در بخش های تنظیم بازار و اقتصادی دارد و این را می‌‏ طلبد که یک برنامه ‌‏ریزی دقیق در این زمینه داشته باشیم/س.


برچسب ها: صنایع ، پردیس ، تولید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.