فرماندار بم در جلسه صیانت از حقوق شهروندی با محکوم کردن جنایات گروهک تروریستی داعش در عراق و سوریه گفت: مردم بم همواره با ارسال هدایای خود به مردمان محروم و نیازمند کمک کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمان ، ذوالفقاری افزود: 30تن خرما از محل کمک های مردمی جمع آوری و به وسیله کامیون به سمت سوریه ارسال شده است.

وی در بخش دیگری از سخنانش از ابلاغ طرح صیانت از عفاف و حجاب از سوی وزارت کشور خبر داد و گفت: برای این کار باید ابتدا از ادارات دولتی شروع کرد.

ذوالفقاری افزود: به زودی تابلو نوشته هایی به صورت متحدالشکل و با مضامین اسلامی و فرهنگی وآیات شریفه قرآن و احادیث در سطح شهر نصب و با توجه به توریستی بودن بم به دو زبانِ عربی و انگلیسی ترجمه خواهند شد .

در بخش دیگری از این جلسه بخش هایی از طرح صیانت به ادارات شهرستان ابلاغ شد که عبارتند از: نصب تابلوهای راهنما در ورودی ادارات، نصب صندوق انتقادات و پیشنهادات در ادارات، اختصاص جایگاه مناسبی برای میز خدمت در ادارات، نصب منشور اخلاقی و تکریم ارباب رجوع که فرماندار بم از روسای ادارات خواست در جهت تکریم ارباب رجوع اهتمام ویژه داشته باشند./س



برچسب ها: ارسال ، خرما ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.