یک مقام نظامی بلندپایه عراق در فرماندهی دجله تاکید کرد نیروهای امنیتی این کشور در کنار پلیس و عشایر طرح حمله و اشغال بغداد را ناکام گذاشته اند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از السفیر نیوز:یک منبع امنیتی بلندپایه عراقی در فرماندهی عملیات دجله در استان دیاله فاش کرد برنامه گروه تروریستی تکفیری-بعثی برای ورود به بغداد، پایتخت عراق و اشغال آن از طریق استان دیاله خنثی شده است.وی گفت بر اساس اطلاعات بدست آمده، گروه تروریستی تکفیری قصد داشت تا بعد از اشغال دو استان صلاح الدین و نینوا، وارد بغداد شود.

این منبع افزود:گروه تکفیری-بعثی به اشغال استان دیاله و تقویت مواضع خود در آن و سپس اشغال بغداد دلخوش کرده بود.وی به این مسئله اشاره کرد که نیروهای امنیتی در این استان در قالب فرماندهی عملیات دجله و مدیریت پلیس دیاله در کنار عشایر، طرح تروریست ها را پس از کنترل همه مناطق این استان و وادار کردن تکفیری به فرار به سمت خارج از این استان ناکام گذاشتند.

وی تاکید کرد عملیات دجله کنترل کامل خود بر بعقوبه و دیگر شهرهای اصلی را با وجود برخی پایگاه های کوچک تروریست ها تقویت کرده است.وی تاکید کرد نیروهای امنیتی در دیاله بزودی همه مناطق این استان را از لوث تروریست های تکفیری پاکسازی خواهند کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار