دستیار استیلی در خصوص احتمال جذب علی کریمی گفت: در حال مذاکره با علی کریمی هستیم و همین روزها منتظر جواب وی در خصوص پیشنهاد باشگاه راه‌آهن هستیم.

علی لطیفی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: ما فوتبالی‌ها باید خوشحال باشیم که اتفاق مبارک برای باشگاه راه‌آهن افتاد. این اتفاق از این جهت اتفاق مبارک است که باشگاه راه‌آهن 76 سال قدمت دارد و در آستانه متلاشی شدن بود، که گروهی خیر باشگاه را خریدند و آن را نجات دادند.

وی افزود: این را اکنون که دستیار اول استیلی هستم نمی‌گویم بلکه سالهاست که در رسانه‌های مختلف گفتم که حمید استیلی یکی از 2، سه نفر بی‌نقص فوتبال ایران و از لحاظ  مژفنی است.

دستیار اول حمید استیلی گفت: استیلی به عنوان سرمربی و مالک باشگاه خیلی می‌تواند برای این تیم مثمرثمر باشد. وی برنامه 5 ساله ارائه داده است که هدف این برنامه این است که در این 5 سال یکی از مدعیان قهرمانی در لیگ برتر نشویم و روند رو به رشدی داشته باشیم. علاوه بر آن استیلی یک برنامه 10 ساله بلند مدت نیز ارائه داده که هدف تیم راه‌آهن قهرمانی آسیا باشد.

وی تصریح کرد: ما امسال کار را دیر شروع کردیم اما باور من این است با بازیکنان خوبی که داریم و بازیکنانی که قرار است جذب کنیم با تلاش زیاد می‌توانیم عقب ماندگی‌ها را جبران کنیم. با محمد غلامی و ایرانژاد قرارداد بستیم و کار را با این دو تمام کردیم اما همچنان در حال مذاکره با علی کریمی هستیم و به توافق قطعی نرسیدیم.

وی در ادامه تصریح کرد: کریمی یکی از بهترین‌های تاریخ فوتبال ایران است و حضورش می‌تواند ثمربخش باشد و با انگیزه‌هایی که دارد می‌تواند باشگاه راه‌آهن کمک کند. کریمی بازیکنی است که هم کادر فنی و استیلی می‌تواند به او کمک کند و هم ما می‌توانیم از تجربیاتش استفاده کنیم.

لطیفی بیان کرد: بین استیلی و کریمی احترام قابل توجهی است و علی کریمی هم خیلی دوست دارد که با استیلی همکاری کند اما باید ببینم که این بازیکن چه تصمیمی در آخر خواهد گرفت.

وی در رابطه با اینکه خود یک استقلالی بوده و الان دستیار یک پرسپولیسی شده است گفت: ما قبل از اینکه پرسپولیسی یا استقلالی باشیم 25 سال است که دوست هستیم و رفت و آمد خانوادگی داریم. افکار من و استیلی خیلی به هم نزدیک است و کار کردن با او برای من افتخار است و صداقت و تعاملی که بین ماست می‌تواند عاملی برای پیشرفت تیم باشد.

لطیفی در رابطه با اینکه قرار بود با امیر قلعه‌نویی در استقلال همکاری کند گفت: قرار بود من در استقلال به عنوان دستیار قلعه‌نویی باشم اما بعد از اینکه قلعه‌نویی از من خواست که به عنوان آنالیزور برای استقلال کار کنم شرایط تغییر کرد.

وی در ادامه گفت: واقعیت این است که من نمی‌توانم به عنوان آنالیزور مفید واقع شوم با اینکه کار کردن در استقلال به عنوان تدارکات هم افتخار است اما امیدوار هستم روزی در استقلال بتوانم به عنوان مربی و سرمربی در خدمت این تیم باشم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار