آزمایشگاه مرکزی میکروبیولوژی مجتمع آزمایشگاهی زکریای رازی واحد علوم و تحقیقات، موفق به اخذ گواهی‌نامه صلاحیت آزمایشگاه همکار اداره استاندارد از سوی سازمان ملی استاندارد ایران شد.

به گزارش خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران و به نقل از اداره کل روابط عمومی واحد علوم و تحقیقات، سعید رضایی سرپرست مجتمع آزمایشگاهی رازی با اعلام این خبر گفت: در راستای نیل به اهداف علمی و پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی و برای افزایش سطح دانش فنی و اجرایی واحد علوم و تحقیقات، کارشناسان و عوامل اجرایی مجتمع آزمایشگاهی در سنوات گذشته اقدام به استانداردسازی آزمایشگاه های موجود کرده است. 

وی ادامه داد: آزمایشگاه مرکزی میکروبیولوژی مجتمع آزمایشگاهی زکریای رازی واحد علوم و تحقیقات، در پی استانداردسازی آزمایشگاه‌های موجود، گواهی نامه صلاحیت آزمایشگاه همکار اداره استاندارد را از سازمان ملی استاندارد ایران دریافت کرد. 

رضایی تصریح کرد: مجتمع آزمایشگاهی زکریای رازی این واحد دانشگاهی، با اخذ این گواهی نامه و به استناد روش اجرایی" تایید صلاحیت و نظارت بر عملکرد آزمایشگاه‌های آزمون و کالیبراسیون" قابلیت پذیرش نمونه از صنعت برای انجام آزمون را دارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار