مدیر امور شعب بانک کشاورزی آذربایجان شرقی از کسب رتبه اول شهرستان اهر در جذب تسهیلات صندوق توسعه کشاورزی در دو سال گذشته خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز ،برنج فروش گفت: شهرستان اهر به جهت پتانسیل ویژه در بخش کشاورزی و صنایع تبدیلی با تلاش مشئولین استان و شهرستان تلاش شده اعتبارات لازم از محل صندوق توسعه کشاورزی به طرح های در دست اجرا در بخش کشاورزی و صنایع وابسته اختصاص یابد که خوشبختانه این امر در دو سال گذشته محقق شد و این شهرستان در جذب اعتبارات تخصیصی از محل صندوق رتبه اول را در بین شهرستان های استان به خود اختصاص داده است.

وی، ایجاد و راه اندازی سردخانه مجهز ده هزار تنی غزال ارسباران، مجتمع مرغداری المهدی و چندین طرح مهم دیگر نیز از محل اعتبارات این صندوق می باشد که نقش اساسی را در فراهم نمودن فرصت های شغلی مناسب برای شهروندان و اهالی منطقه فراهم نموده است.

وی، به دیگر تسهیلات پرداخته شده توسط بانک کشاورزی نیز اشاره کرد و افزود: طی سال گذشته قریب به 500 میلیارد ريال تسهیلات در زمینه مختلف پرداخت شده و در سه ماهه اول سالجاری نیز بالغ بر 76 میلیارد ريال تسهیلات برای کشاورزان پرداخت شده است.

این مقام مسئول، همچنین به تسهیلات مکانیزاسیون و خرید ادوات کشاورزی و تراکتور توسط کشاورزان منطقه نیز اشاره کرد و افزود: به 62 کشاورز فعال دراین عرصه بالغ بر شانزده میلیارد ريال تسهیلات بانکی جهت خرید ادوات پرداخت شده است./س
 
 
برچسب ها: صندوق ، توسعه ، کشاورزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.