دو دروازه بان خارجی و دروازه با تراکتورسازی برای حضور در استقلال تست خواهند داد تا در صورت موافقت سرمربی قرارداد امضا کنند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران،بعد از جدایی سیدمهدی رحمتی از استقلال مسئولان این تیم به دنبال جذب یک جایگزین خارجی هستند.

 

* حضور دروازه بان مجاری در تمرین استقلال

دیروز در تمرین استقلال یک دروازه‌بان مجارستانی حاضر بود که نام او زولتان کواچ است. این دروازه‌بان مجارستانی 29 سال سن دارد و سال گذشته در لیگ قبرس به میدان رفته است. او پیش از این در لیگ مجارستان حاضر بود و سابقه بازی در تیم ملی زیر 23 سال کشورش را نیز دارد.

 

کواچ با حضور در تمرین استقلال عملکرد خوبی داشت و با گرفتن یک ضربه پنالتی و چند موقعیت خوب از مهاجمان استقلال بارها نگاه تحسین‌آمیز هواداران را به خود جلب کرد.

 

گفته می‌شود امیر قلعه‌نویی نهایتا در پایان این هفته درباره جذب یا عدم جذب این بازیکن برای تیمش تصمیم‌گیری می‌کند.

 

* دروازه بان برزیلی چشم قلعه نویی را گرفته

فرناندس دروازه بان برزیلی که مورد توجه باشگاه استقلال تهران قرار گرفته از چند روز دیگر در تمرینات آبی پوشان حاضر می شود تا در صورت تایید نامش وارد لیست امیر قلعه نویی شود.

 

فرناندس برزیلی 28 سال دارد و با 192 سانتی متر قد از فیزیک مناسبی نیز بهره مند است. این دروازه بان سابقه بازی در لیگ برزیل را داشته اما حتی یک بار نیز به تیم ملی کشورش دعوت نشده است.

 

قلعه نویی با تماشای فیلم بازی های فرناندس که از مسئولان استقلال خواسته شرایطی را فراهم آورند تا او در تمرینات حاضر شود اما قراردادش زمانی امضاء می شود که فرناندس در تمرینات استقلال آمادگی اش را نشان دهد.

 

* جدایی فروزان از تراکتورسازی برای پیوستن به استقلال

محسن فروزان از تراکتورسازی جدا شده و مقصد بعدی او استقلال است. می‌گویند فروزان برای دریافت رضایت‌نامه‌اش از تراکتور حرفی از استقلال و تیم جدیدش نزده و با یک بهانه جالب، خواستار جدایی شده است.

 

این دروازه‌بان از رسول خطیبی خواسته تضمین دهد که گلر فیکس تراکتور باشد. درخواستی عجیبی که البته با پاسخ قاطعانه رسول همراه شده است.

 

خطیبی گفته‌: «اینجا من تشخیص می‌دهم که چه کسی بازی کند. اگر این اصل اولیه حرفه‌ای را نمی‌دانی به سلامت!»

 

پس از جدایی مهدی رحمتی از استقلال، باید دید تلاش مدیران این باشگاه برای انتخاب دروازه بان به کجا خواهد انجامید.

برچسب ها: جایگزین ، احتمالی ، رحمتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.