رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس:

خلف وعده "وزارت علوم" در حل مشکلات "دانشجویان بورسیه"/ هیچ تخلفی از دید مجلس دور نمی‌ماند

وزیر علوم در مجلس قول داده بود که در مورد کسانیکه در پرونده بورسیه دکتری قبلا جایابی شده‌اند، همکاری نماید اما هم اکنون شاهد خلف وعده در این زمینه هستیم.

زاهدی رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران  گفت: وزیر علوم در خصوص پرونده بورسیه دکتری به اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات قول داده بود که با کسانی‌که قبلا درخصوص دانشگاه محل تحصیل خود جایابی شده‌‌اند، همکاری نمایند اما اکنون شاهد مانع تراشی این وزارتخانه بر سر راه دانشجویان هستیم.

وی گفت: مقرر شده بود که کسانیکه قبلا جایابی شده‌اند و محل تحصیل آنها مورد تایید مراکز جذب وزارت علوم است، دوباره برای طی مراحل جایابی مجدد سرگردان نشوند اما شاهدیم سازمان امور دانشجویان وزارت علوم مجددا این دانشجویان را که اغلب معدل بالا دارند برای جایابی دوباره سرگردان کرده است و این خلف وعده وزیر علوم به حساب می‌آید.

وی یادآور شد: اگرچه امیدواریم این مشکلات در کمیته رسیدگی به این پرونده حل شود، اما نباید با سرنوشت دانشجویان با استعداد بازی شود. ضمنا در این پرونده از هیچ تخلفی غافل نمی‌مانیم و هر نوع تخلف را به صورت جدی و قانونی رسیدگی خواهیم کرد.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.