رئیس سازمان جوانان هلال احمر گفت: همگام با برنامه‌های پیشگیری از اعتیاد جمعیت هلال احمر کارگاه‌های آموزشی پیشگیری از اعتیاد برگزار و همچنین اماکن ورزشی و تفریحی به روی تمام جوانان ایران باز خواهد شد.

وحید قبادی‌ دانا در گفتگو باخبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به برنامه‌های ساختاری و زیربنایی این سازمان در خصوص مبارزه با مواد مخدر گفت: بر اساس تفاهم‌نامه‌ی انعقاد شده با ستاد مبارزه با مواد مخدر، در 12 استان کشور کارگاه های پیشگیری از اعتیاد برگزار خواهد شد. که در ضمن آن مهارت‌های زندگی، سبک زندگی ایرانی – اسلامی آموزش داده خواهد شد.

وی در ادامه با بیان اینکه مهارت "نه گفتن" یکی از موارد مهم در پیشگیری از اعتیاد است افزود: توانایی "نه گفتن"  که در ارتباط با گروه همسالان تعریف می‌شود در ضمن برگزاری کارگاه‌های آموزشی در اردوهای مختلف به آن پرداخته خواهد شد.

قبادی دانا در ادامه با اشاره به اینکه ورزش یکی از مهمترین زمینه‌های پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و اعتیاد است، اظهار داشت: امسال تمام اماکن ورزشی هلال احمر به روی تمام جوانان باز می‌شود تا حداکثر استفاده و بهره‌برداری از اماکن ورزشی و تفریحی به عمل آید.

رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر در پایان خاطرنشان کرد: همچنین فعالیت‌های سمبولیک چون مانور سراسری مبارزه با اعتیاد که در روز جهانی مبارزه با اعتیاد برگزار شد در طول سال نیز به صورت‌های دیگر با همکاری اعضای جوان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار