سایت فیفا در گزارشی به واکنش رسانه های آسیایی بعد از حذف در مرحله اول جام جهانی پرداخت.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ به نقل از سایت فدراسیون جهانی فوتبال، نتایج بد باعث ناراحتی هواداران فوتبال در آسیا شد اما رسانه های محلی ترجیح دادند به جای تمرکز روی نتایج، عملکرد تیم های خود را آنالیز کنند. استرالیایی ها به عنوان اولین نماینده آسیا که از جام جهانی حذف شدند، سریعتر از همه شروع به بررسی مشکلات تیم خود کردند.

استرالیا

روزنامه سیدنی مورنینگ هرالد با تیتر" حالا ساکروس می داند که به چه احتیاج دارد"، تمام کارهایی را که استرالیا برای رویارویی با حریفان بزرگ لازم دارد را برشمرد.

استرالیا و ایران در یک قدمی شگفتی در این جام قرار داشتند و به خصوص گل کیهیل مقابل هلند به عنوان یکی از بهترین گل های جام به شمار می رود که از چشم روزنامه های استرالیایی دور نماند.

ژاپن

جام جهانی برای ژاپنی ها زنگ بیدار باشی بیرحمانه از رویاهای این تیم شرقی بود. قهرمان آسیا با وجود عملکرد تاثیر گذار در برخی دقایق بازی های اول با شکستی سنگین و نتیجه 4 بر یک مقابل کلمبیا حذف شدند. نتیجه ای که با بدترین نتیجه تاریخ آنها مقابل برزیل در جام جهانی 2006 برابری می کرد.

روزنامه ژاپن تایمز نوشت: ژاپن خروج زودهنگام خود را با شکست 4 بر یک مقابل کلمبیا تکمیل کرد و هیچ نشانه ای از جنگندگی برخلاف دو بازی قبلی در این تیم نبود هر چند در نهایت به حریف قویتری باخت که نشان داد در ضدحملات بی رحم است. موارد مثبت کمی از عملکرد ژاپن در جام بیستم برای بررسی باقی مانده است اما تیم باید اطمینان پیدا کند که تمام درس های این جام جهانی به فراموشی سپرده نمی شود.

کره جنوبی

کره جنوبی که از سال 2002 به بعد در جام جهانی بدون پیروزی نبوده است مورد انتقاد خبرگزاری یون هاپ در این کشور قرار گرفت: در باخت یک بر صفر مقابل بلژیک، تیم هر کاری در خط حمله به جز گل زدن انجام داد. از نظر آماری هیچ شکی در برتری حمله تیم وجود نداشت و کره با 18 شوت در مقابل 16 شوت بلژیک، حملات بیشتری داشت.

ایران

تیم کی روش با وجود باخت عملکرد خوبی با محدود کردن حملات آرژانتین در بازی دوم جام جهانی داشت. روزنامه ایران دیلی نیز در گزارشی به شادی خیابانی مردم بعد از تلاش های شجاعانه ملی پوشان در جام جهانی اشاره کرده است: در ساعات پایانی شب، خیابان های تهران مانند ساعات شلوغ روز پر شده و مردم با صدای بوق ماشین ها خیابان ها را شلوغ کردند.

انتهای پیام/
برچسب ها: سایت ، فیفا ، واکنش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
حسین
۲۳:۱۱ ۰۶ تير ۱۳۹۳
یوفا تصمیم گرفت برای اینکه بازی هاش پرگل تر بشه از چند تیم آسیایی هردوره دعوت به عمل بیاره!
آخرین اخبار