مدیر سابق آکادمی استقلال گفت: بازی‌های این دوره از جام جهانی از نظر گلهای به ثمر رسیده توسط تیم‌های حاضر و ارائه فوتبالی شناور و متفاوت از تیم‌ها تبدیل به رویدادی کم‌نظیر تبدیل شده است.

    رجبی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود:: در فوتبال روز دنیا بازی دفاعی جایی در دل مردم ندارد و تیم‌هایی که رو به چنین بازی‌‌هایی می‌آورند یا به تیمی منفور برای فوتبال‌دوستان تبدیل می‌شوند یا از دور رقابتهای جام جهانی وداع تلخی خواهند داشت. 
وی در ادامه گفت: موضوع مهمی که طی روزهای اخیر جام جهانی حائز اهمیت بود، گرمای هوا و رطوبت حاکم بر ورزشگاه‌ها و محل برگزاری بازی‌ها بوده که سبب شده تا تیم‌های طراز اول اروپایی همچون اسپانیا، انگلیس، ایتالیا، کرواسی و ... دچار مشکلات تاکتیکی و فقر فوتبالی در مقابل تیم‌های درجه دو سه دنیا شوند. البته در این میان تیم هلند را باید مجزا از این تیمها دانست، چرا که فوتبال هلند با بهره‌گیری از بازیکنان جوان و با انگیزه و پتانسیل بالا می‌تواند در برابر گرما و رطوبت هوا مقاومت کند و فوتبالی بدون خستگی را از خود به معرض نمایش بگذارد.  
وی در انتها افزود: با توجه به حضور تیمهای صاحب‌نامی همچون برزیل، آرژانتین، آلمان، هلند در دور بعدی رقابتها می‌توان گفت، موج اصلی قهرمانی در جام را این تیمها تشکیل می‌دهند و از میان این چهار تیم در آخر یکی به عنوان قهرمان جام بیستم عرض اندام خواهد کرد، البته امیدوارم با توجه به اقتصاد راکد و ثابت حاکم بر کشور برزیل این تیم بتواند بعد از گذشتن چند دوره از آخرین قهرمانی‌اش در جام جهانی جام را در خانه حفظ کند.
برچسب ها: رجبی ، برزیل ، المان ، فینالیست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمدحسین
۱۰:۱۵ ۰۷ تير ۱۳۹۳
البته نیمه نهایی به هم می خورن این دوتا تیم!!!
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۰۹:۰۴ ۰۷ تير ۱۳۹۳
این آقای رجبی فک کنم یکم خواب تشریف دارن طبق جدول آلمان و برزیل توی یه سمت قرار دارن و درصورت برد مقابل حریفاشون توی مرحله نیمه نهایی به هم میرسند...
Iran (Islamic Republic of)
حسين رنجبر
۰۸:۵۷ ۰۷ تير ۱۳۹۳
مثل اينكه ايشان نمي دانند كه برزيل و آلمان با اين وضعيت طبق جدول ، نيمه نهائي بهم مي خورند .
Iran (Islamic Republic of)
سیروس
۰۸:۰۷ ۰۷ تير ۱۳۹۳
امکان فینال برزیل و آلمان وجود ندارد چون هر دو در یک طرف جدول قرار دارند
آخرین اخبار