عزتیان گفت: ما آمادگی راه‌اندازی آموزشگاههای بهداشت حرفه‌ای را داریم و زیرساختهای آن توسط وزارت بهداشت انجام شده است اما مشکل ما وجود یک سرمایه‌گذاری در بخش خصوصی است.

رضا عزتیان رئیس اداره خدمات بهداشت حرفه‌ای و مشاغل کار وزارت بهداشت در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران گفت: ما آمادگی راه انداختن آموزشگاههای بهداشت حرفه‌ای را داریم تنها مشکلی که وجود دارد یک سرمایه‌گذار در بخش خصوصی است زیرا یک سمت کار توسط وزارت بهداشت و قسمت دیگر توسط بخش خصوصی انجام می‌پذیرد.
 
وی افزود: زیرساختها توسط وزارت بهداشت انجام شده است و در حال مذاکره هستیم که مکانیزم‌های تشویقی را برای سرمایه‌گذار فراهم کنیم تا این آموزشگاهها را راه‌اندازی کنیم این کار اجرایی شده است و این آموزشگاهها کم و بیش در برخی از نقاط کشور فعال است.
 
عزتیان خاطرنشان کرد: حمایتهای ما در وزارت بهداشت حمایتهای مجازی است یعنی زمینه این فعالیتها را می‌توانیم فراهم کنیم و مجازی بودن از آن لحاظ است که اگر بخواهیم جایی را احداث کنیم در مسئولیت ما نیست و ما فقط مکانیزم فعالیت این آموزشگاهها را تسهیل می‌کنیم و در مرحله بعد سرمایه‌گذاران باید در این حوزه وارد شوند و سرمایه‌گذاری کنند.

 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار