نماینده ولی‌فقیه و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران انقلاب اسلامی گفت:گزینه روی میز ملت ایران فرهنگ ایثار و شهادت است.


به گزارش خبرنگارباشکاه خبرنگاران مشهد،حجت‌الاسلام ‌والمسلمین شهیدی در سومین دوره نکوداشت سرو قامتان ناجا در مشهد افزود :  تا وقتی این فرهنگ در بین مردم ما وجود دارد از آسیب‌های دشمن در امان و بیمه هستیم.
وی با خطاب قرار دادن ایثارگران به عنوان آبروی کشور گفت : هر آنچه امروز داریم از شماست و مردم و انقلاب ما مدیون شما هستند.
نماینده ولی‌فقیه و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران انقلاب اسلامی افزود : بر این اساس حدود 34 هزار دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران از 22 بهمن تا 22 اسفند پارسال در سراسر کشور داشته‌ایم که شروع آن‌ها با دیدار رییس‌جمهور بوده است و بنیاد شهید و امور ایثارگران در قالب طرح سپاس این دیدارها را در همه استان‌ها جاری ساخته است.
دبیر شورای عالی ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت گفت : امروز جامعه ایثارگری ما با 3میلیون و 3000 هزار نفر عضو جامعه بزرگی است که سعی داریم با همه توان در خدمت آن‌ها باشیم و هر چقدر از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران قدردانی کنیم در مقابل خدمات آن‌ها به اسلام و انقلاب و رهبری هیچ است .
حجت‌الاسلام ‌والمسلمین شهیدی افزود : همواره ارواح شهدا و روح پاک و مطهر امام راحل (ره) را پشتیبان خود می دانم و همگی ما در بنیاد شهید و امور ایثارگران با همین امید قدم برمی‌داریم.
در این مراسم که با حضورحدود 200 نفر از جانبازان بالای 70درصد به همراه خانواده هایشان از 6 استان چهار محال بختیاری ، اصفهان ، کرمان ، هرمزگان ، شیراز و بوشهر برگزار شد سردار عصار معاون نیروی انسانی ناجا ، سردار محمودزاده مشاور عالی رییس ستاد کل نیروهای مسلح ، عابدی مقدم مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی و تعدادی دیگر از مقامات نظامی و انتظامی حضور داشتند .
معاونت نیروی انسانی ناجا نیز گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را از اهداف برگزاری این مراسم عنوان کرد .
سردار محمد تقی عصار افزود : نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران هزار جانباز بالای 70 درصد به انقلاب اسلامی تقدیم کرده است که برای همه این قشر ارزشمند برنامه های نکوداشت برگزار می شود./س
برچسب ها: فرهنگ ، ایثار ، شهادت ، گزینه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.