هنرهای تجسمی در هفته‌ی گذشته شاهد رونمایی از "پوستر خصلت خوبان" بود.

به گزارش خبرنگار تجسمی باشگاه خبرنگاران درهفته‌ای که گذشت هنرهای تجسمی شاهد رونمایی از اثری ارزشمند از فرهیختگان علم و ادب و هنر بود.

بنابر این گزارش از پوستر "124خصلت خوبان" که توسط " اسماعیل کوشا" طراحی شده است در موسسه اوج رونمایی شد.

پوستر "124 خصلت خوبان" دربرگیرنده تصاویری از فرهیختگان علم، ادب و هنر از جمله پرفسور حسابی، علامه جعفری، سهراب سپهری، پروین اعتصامی، شهید صیاد شیرازی، شهید احمدی روشن، شهید رضایی نژاد، شهید علی محمدی و... که هر یک با خصلتی نامگذاری شده است.

مراسم رونمایی از این پوستر با حضور تعدادی از خانواده‌های شهدای هسته‌ای کشورمان و نیز فرزند پرفسور حسابی، فرزندان شهید صیاد شیرازی، حسن شاطری و ... برگزار شد.

به گفته افراد شرکت کننده نامگذاری این خصلت‌ها برازنده عکسهای این پوستر بوده در حقیقت هر یک از این خصلت یکی از ویژگیهای این افراد بوده است.

* سی و پنج سال طراحی جلد در ایران

درهفته‌ای که گذشت نمایشگاهی با عنوان مروری بر 35 سال طراحی جلد در ایران در خانه هنرمندان ایران برگزارشد.

در این نمایشگاه که در نگارخانه ممیز خانه هنرمندان ایران برگزارشد حدود چهار صد جلد کتاب که توسط طراحان گرافیک کشورمان طراحی شده به نمایش گذاشته شد.

درکنار نمایش این طرحهای جلد کتابهای قدیمی مربوط به دهه اول چهل، پنجاه و شصت نیز به نمایش گذاشته شد.

کتابی با عنوان کتاب ویترین که در برگیرنده آثار این نمایشگاه بود نیز به فروش گذاشته شد.

* چاپ دستی هنرمندان خارجی در موزه هنرهای معاصر تهران


موزه هنرهای معاصر تهران نیز همچنان میزبان نمایشگاه آثار چاپ دستی هنرمندان خارجی است این نمایشگاه که از 22 اردیبهشت درگالری‌های این موزه برپا شده در طول برگزاری  با استقبال مخاطبان روبه رو است.


انتهای پیام/ اس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.