تخت روانچی در ملاقات با هیات پارلمانی فرانسه با اشاره به مذاکرات هسته‌ای در وین طی هفته آینده، از آمادگی جمهوری اسلامی ایران برای دستیابی به توافق نهایی قبل از 29 تیر ( 20 جولای ) خبر داد و گفت: این توافق زمانی حاصل می‌شود که طرف مقابل از مواضع حداکثری اجتناب کرده و به دور از توهمات، حقوق هسته‌ای کشورمان را مورد احترام قرار دهد.

به گزارش حوزه سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران؛ هیات پارلمانی فرانسه به ریاست اودیل سوگ معاون کمیسیون امور خارجه مجلس ملی این کشور که به تهران سفر کرده است با مجید تخت روانچی معاون اروپا و آمریکای وزارت امور خارجه کشورمان دیدار کرد.

تخت روانچی در این ملاقات با اشاره به مذاکرات هسته‌ای در وین طی هفته آینده، از آمادگی جمهوری اسلامی ایران برای دستیابی به توافق نهایی قبل از 29 تیر ( 20 جولای ) خبر داد و افزود: این توافق زمانی حاصل می‌شود که طرف مقابل از مواضع حداکثری اجتناب کرده و به دور از توهمات، حقوق هسته ای کشورمان را مورد احترام قرار دهد.

سوگ نیز با اشاره به نفوذ و نقش کلیدی جمهوری اسلامی ایران در منطقه، هدف از سفر هیات فرانسوی به تهران را تبادل نظر با مقامات ایرانی در خصوص آخرین وضعیت و تحولات منطقه خاورمیانه بیان کرد.

وی همچنین ابراز امیدواری کرد مذاکرات هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران با گروه 1+5 به نتیجه نهایی برسد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار