رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های کشور گفت:جوانان با اخلاص و ولایتمدار دانشگاهی به عنوان سرمایه اصلی نظام ، نقشی تاثیرگذار در تثبیت و افتخارهای انقلاب اسلامی ایران دارند

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک، حجت الاسلام و المسلمین محمدیان در چهارمین همایش ستاد استهلال استان مرکزی گفت: دانشگاه های کشور سنگر تعلیم و تربیت جوانانی است که با خلوص نیت و پیروی از رهبر فرزانه انقلاب اسلامی با بصیرت و تعهد در مقابل توطئه های داخلی و خارجی ایستاده اند.
وی افزود : دستیابی به افتخارات علمی به همت جوانان دانشمند بزرگترین دستمایه نظام در جنگ نرم با دشمن است.
حجت الاسلام والمسلمین محمدیان گفت : یکی از دسیسه های ظریف دشمن اشاعه روحیه اشرافی گری و تجمل گرایی در کشور است که لازم است دانشگاهیان به عنوان گروه های مرجع و پیشرو با بصیرت و ارایه روشنگری های معنوی نهضت آگاه سازی مردم به ویژه نسل جوان را پیش ببرند.
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی اراک نیز گفت: دانشگاه آزاد با افزایش 10 برابری بودجه فرهنگی به دنبال تحقق رهنمودهای مقام معظم رهبری است.
دکتر نظام آبادی افزود: هم اینک در استان مرکزی به ازای هر 10 نفر جمعیت یک دانشجو وجود دارد که با مشارکت آنان در برنامه های فرهنگی و تربیتی زمینه تحقق شعار اقتصاد و فرهنگ با عزمی ملی و مدیریت جهادی در دستور کار است.
نظام آبادی گفت : هم اینک 14 گروه رصد ماه برای استهلال در استان فعالیت دارند که با بهره گیری از تجهیزات لازم و دانش روز دراین مسیر تلاش می کنند./س
 
برچسب ها: سرمایه ، اصلی ، نظام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.