بررسی پایان نامه‌های دانشگاهی در "حذف و اضافه"

معاون پژوهشی وزارت علوم و فناوری و رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی وضعیت پایان نامه در دانشگاه های ایران را در برنامه "حذف و اضافه" بررسی می کنند.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه سه سیما، موضوع ششمین برنامه "حذف و اضافه" به نقد و بررسی پایان نامه های دانشگاهی اختصاص می یابد.

وحید احمدی معاون پژوهشی وزارت علوم و محمدمهدی زاهدی رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی فردا-پنجشنبه پنجم تیرماه در برنامه تلویزیونی "حذف و اضافه" به تهیه کنندگی رامین شمسایی حضور می یابند. همچنین محمدحسن شجاعی فرد، رئیس دانشکده مهندسی خودرو دانشگاه علم و صنعت نیز مهمان دیگر برنامه است.

علاوه بر این گردهمایی دانشجویان جهان اسلام در مجمعی با عنوان اتحاد دانشجویان جهان اسلام، گفت و گو با مسئولان یک موسسه فروش پایان نامه نیز از آیتم های دیگر این برنامه است.

گفتنی است: در ششمین قسمت حذف و اضافه سوالات زیر طرح و به آن ها پاسخ داده می شود:

چرا پایان نامه های کاربردی و موثری برای جامعه و صنعت تدوین و تنظیم نمی شود؟ مجلس چه راهکارها و اقداماتی را برای جلوگیری از فروش پایان نامه مورد توجه دارد؟ چرا اغلب دانشجویان به پایان نامه به عنوان گرین کارتی برای گرفتن پذیرش از دانشگاه های خارجی می نگرند؟

شماره پیامک 20000359 از راه های ارتباطی مخاطبان با این برنامه تلویزیونی است. "حذف و اضافه" روزهای پنجشنبه ها از ساعت 15:45 دقیقه روی آنتن می رود، در ماه رمضان پخش نخواهد شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار