آخرین آمار فروش فیلم‌های روی پرده سینماها؛

"اشباح" کم کم از "سینما" بیرون می‌روند

آمار فروش فیلم‌ها در ماه گذشته نشان می‌دهد که پیشکسوتانی مثل مهرجویی، کیمیایی و پوراحمد دیگر توان جذب مخاطبان را ندارند.

به گزارش خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران؛ فیلم سینمایی پنج ستاره طی 33 روز نمایش در 23 سالن تهران و 24 سالن شهرستان به فروش 670میلیون در تهران و 335 میلیون تومان در شهرستان‌ها رسید.

فیلم "زندگی مشترک آقای محمودی و بانو" طی 25 روز نمایش در 20 سالن تهران و 15 سالن شهرستان به رقم فروش 420 میلیون در تهران و 175 میلیون تومان در شهرستان‌ها دست پیدا کرد.

فیلم "زندگی جای دیگری است" هم طی 41 روز نمایش در 10 سالن تهران و 20 سالن شهرستان توانست رقم فروش خود را به 520 میلیون تومان در تهران و 180 میلیون تومان در شهرستان‌ها برساند.

اما فیلم سینمایی "متروپل" که از چهارشنبه گذشته جمعا چهل سالن را در تهران و شهرستان‌ها در اختیار داشت، از آن تاریخ به هر تعدادی از سالن‌های نمایش خود را از دست داده این فیلم از ابتدای اکران عمومی خود تا به حال طی 26 روز نمایش به فروش 330 میلیون تومان در تهران و 175 میلیون تومان در شهرستان‌ها رسیده است.

اما فیلم سینمایی "اشباح" که همزمان با "متروپل" به اکران عمومی درآمد و تقریبا همان تعداد سالن را در اختیار داشت تا امروز تنها توانسته 256 میلیون در تهران و 60 میلیون تومان در شهرستان‌ها فروش داشته باشد و در حال حاضر تعداد سالن‌های در اختیار این فیلم 5 عدد در تهران و 10 عدد در شهرستان‌هاست.

" 50 قدم آخر " هم طی سه هفته نمایش و با در اختیار داشتن 7 سالن در تهران و 9 سالن ئر شهرستان‌ها 55 میلیون تومان در تهران و 20 میلیون در شهرستان فروش داشته است.

فیلم " در بست آزادی " با در اختیار داشتن 10 سالن طی یک هفته گذشته توانسته به 20 میلیون تومان فروش دست پیدا کند. گفتنی است این فیلم هنوز اکران خود را در شهرستان‌ها آغاز نکرده است.

انتهاي پيام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار