قاسم عطا سخنگوی ارتش عراق در کنفرانس خبری گفت در عملیات صلاح الدین، چهل و هشت تروریست کشته شدند که هشت نفر آنان از فرماندهان تروریست‌های تکفیری بعثی هستند و پنج خودروی آنان منهدم شد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه العراقیه، این شبکه در خبری فوری اعلام کرد، قاسم عطا سخنگوی ارتش عراق در کنفرانس خبری گفت در عملیات صلاح الدین، چهل و هشت تروریست کشته شدند که هشت نفر آنان از فرماندهان تروریست‌های تکفیری بعثی هستند و پنج خودروی آنان منهدم شد.

 این عملیات برای بازداشتن تروریست ها از حمله به پالایشگاه بیجی صورت گرفت و هم اکنون نیروهای امنیتی به طور کامل بر پالایشگاه تسلط دارند.

سخنگوی ارتش عراق همچنین گفت امشب فیلمی نمایش داده می‌شود که یکی از نیروهای ارتش گرفته و نشان می‌دهد تروریست‌های تکفیری در پالایشگاه بیجی چگونه قلع و قمع می‌شوند.

قاسم عطا در بخش دیگری از سخنان خود افزود؛ متاسفانه برخی شبکه‌های تلویزیونی از جمله شبکه بغداد برای تضعیف روحیه نیروهای ارتش خبرهای دروغ پخش می‌کنند از جمله اینکه پالایشگاه بیجی در تصرف تروریست‌ها است و دستگاههای امنیتی باید با این شبکه‌ها برخورد کنند.

سخنگوی ارتش تصریح کرد برخی شبکه‌های تلویزیونی تروریستهای تکفیری-بعثی را انقلابی می‌نامند از جمله شبکه "تغییر" که به طور کامل بعثی است و این شبکه‌ها باید از مردم به سبب پخش خبرهای دروغ عذرخواهی کنند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار