ماه مبارك رمضان با پيك مصرف آب و برق همزمان شده كه نياز است مردم توجه بيشتري نسبت به صرفه‌جويي و استفاده پایدار از منابع آب و برق داشته باشند.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از وزارت نیرو، چيت‌چيان  در حاشیه بازدید از مركز اطلاعات علمي، اسناد و كتابخانه وزارت نیرو،اظهار داشت: ماه رمضان ماه بندگي خداست و صرفه‌جويي يكي از تكاليف شرعي همه مسلمانان است.

وي افزود: ماه مبارك رمضان با پيك مصرف آب و برق همزمان شده كه نياز است مردم توجه بيشتري نسبت به صرفه‌جويي و استفاده پایدار از منابع آب و برق داشته باشند.

وي با بيان اينكه صرفه‌جويي تنها يك وظيفه شرعي نيست، تاكيد كرد: كسي كه مسلمان نيست و در كشور ايران زندگي مي‌كند، به سرنوشت كشورش حساس است و هر كسي با صرفه‌جويي در مصرف آب و برق به‌ويژه در زمان كنوني خدمت بزرگي به مملكت مي‌كند.

وي خاطرنشان كرد: همكاران ما در صنعت آب و برق به‌صورت شبانه‌روزي مشغول فعاليت هستند و براي تامين پايدار آب و برق در ماه مبارك رمضان تلاش مي‌كنند.


برچسب ها: وزیر نیرو ، چیت چیان ، برق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
فرامرز
۰۱:۲۷ ۰۵ تير ۱۳۹۳
شما بهتر است فکر محدود کردن شهرها از نظر جمعیتی و از نظر محیطی باشید و بی در وپیکر بودن شهر یعنی غارت کشور برای نجات یک شهر
آخرین اخبار