یک روزنامه انگلیسی در شماره امروز خود تصویری از یک بانوی عراقی را منتشر کرده که در هنگام مبارزه با نیروهای داعش هدف گلوله تک تیراندازان قرار گرفته است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاراندیلی تلگراف در گزارش خود می نویسد: در هنگام حمله نیروهای داعش به استان صلاح الدین یکی از زنان این منطقه که از اهل سنت بوده و به دلیل فعالیت های سیاسی از چهره های شناخته شده به حساب می آمد اسلحه بدست گرفت و یک تنه در برابر تهاجم این گروه ایستاد. 


 
این زن "ناجی جبرا" نام داشت و فرزند یکی از رهبران گروه های سنی صلاح الدین بود که پدرش از چهره های اصلی شوراهای بیداری محسوب می شد و البته در سال 2008 میلادی توسط القاعده ترور شد.  
 
بر اساس این گزارش، ناجی جبرا که نام کامل وی "امیه ناجی جبرا" است از مشاوران استاندار صلاح الدین بود و زمانیکه قصد داشت با "آرپی جی" نیروهای داعش را هدف قرار دهد، از سوی تروریست ها هدف گلوله قرا گرفته است.
 
 نکته جالب در مورد خانواده ناجی جبرا آنکه، عموی این زن نیز در اوایل سال جاری میلادی توسط داعش کشته شده است. عموی ناجی جبرا در حمله داعش به سامرا کشته شده بود.
برچسب ها: شیرزن ، عراقی ، داعش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مجیدبقایی
۱۴:۴۰ ۰۴ تير ۱۳۹۳
خدا تورا دربهشت برین همنشین اولیاالله کند،انشاالله،در اینجا لازمست آرزویی بکنم که ایکاش یک تارموی شما عزیزسفرکرده درتن ایادی کفار(آل صعودوآل خلیفه وسران بی غیرت عرب حوزه خلیج فارس)بود.
خدا رحمت کندشماشیرزن کربلایی را.
آخرین اخبار