معاون اجرایی رئیس‌جمهور گفت: این معاونت در راستای تحقق طرح و پروژه‌هایی که از سوی رئیس‌جمهور در جریان سفرهای استانی به مردم وعده داده می‌شود به طور جداگانه هر هفته جلسات مستمری را برگزار می‌کند.

"محمدشریعتمداری" معاون اجرایی رئیس‌جمهور در گفتگو با خبرنگار دولت باشگاه خبرنگاران، درباره اقدامات دولت در جهت تحقق مصوبات سفرهای استانی گفت: معاونت اجرایی رئیس‌جمهور موظف است که بعد از سفرهای استانی مصوباتی را که در این سفرها تصویب می‌شود پیگیری و اقدامات لازم را در این حیطه انجام دهد.
 
وی با اشاره به اینکه مصوباتی که در سفرهای استانی تصویب می‌شوند به دو شکل هستند، افزود: در پایان سفرهای استانی رئیس‌جمهور، برخی از مصوبات از سوی معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی وی اعلام می‌شود که نحوه اجرای این موارد از سوی معاونت اجرایی پیگیری می‌شود.

*تحقق مصوبات استانی در دستور کار دولت قرار دارد
 
شریعتمداری تاکید کرد: مصوبات دیگر دولت در سفرهای استانی به شکل وعده‌هایی است که از سوی رئیس‌جمهور بعد از انجام اقدامات کارشناسی در سفرهای استانی بیان می‌شود که بعضا در قالب سیاست‌های دولت مطرح است.
 
معاون اجرایی رئیس‌جمهور خاطرنشان کرد: مصوبات دولت در سفرهای استانی معمولا در قالب رویکرد، سیاست‌های دولت، طرح و پروژه‌هایی هستند که در جلسات پیش از انجام سفر استانی رئیس‌جمهور درباره آنها تصمیم گرفته می‌شود و سپس از سوی رئیس‌جمهور در این سفرها اعلام می‌شود.
 
وی اظهار داشت: معاونت اجرایی رئیس‌جمهور در راستای تحقق طرح و پروژه‌هایی که از سوی رئیس‌جمهور در جریان سفرهای استانی به مردم وعده داده می‌شود به طور جداگانه هر هفته جلسات مستمری را تشکیل می‌دهد تا انشاءالله در قالب یک فعالیت اجرایی قبل از پایان عمر سه ساله دولت یازدهم این موضوعات تحقق پیدا کند.

*درباره پرواز مستقیم ایران و آمریکا هنوز به نتیجه نرسیده‌ایم
 
شریعتمداری در پاسخ به سوالی درباره آخرین وضعیت برقراری پرواز مستقیم بین ایران و آمریکا، گفت: سفرهای هوایی از ایران به همه دنیا یک امر لازم است که باید انجام شود.
 
وی افزود: در حال حاضر شرکت‌های مختلف هواپیمایی در این زمینه پیگیری‌هایی را انجام دادند، اما در این حیطه قوانین و مقرراتی حاکم است که هنوز به نتیجه نرسیده‌ایم.
 
معاون اجرایی رئیس‌جمهور در بخش دیگری از اظهارات درباره انجام سفر استانی رئیس‌جمهور در ماه مبارک رمضان نیز گفت: با توجه به اینکه در ماه رمضان مشکل شکستن روزه وجود دارد، در حال حاضر تصمیم قطعی برای انجام سفر استانی اتخاذ نشده است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار