مدیر عامل باشگاه استقلال در خصوص وضعیت دروازه بان این تیم گفت: دروازه‌بان تیم ملی غنا که در جام جهانی حضور دارد برای جایگزینی رحمتی در نظر داریم.

بهرام افشارزاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در مورد حضورش در خانه ووشو عنوان کرد: ووشو از ورزش‌های مدال‌آور است و من به عنوان کسی که سال‌ها در کمیته ملی المپیک حضور داشتم موفقیت این رشته را دیده‌ام به خصوص در بازی‌های آسیایی گوانگجو و حتماً در اینچئوان نیز به همان شکل موفق خواهد شد. به دعوت علی ن‍‍ژاد به خانه ووشو آمدم و علاقمندم به رشته های اعزامی به بازیهای آسیایی سر بزنم و از نزدیک برنامه های تدارکاتی آنها را ببینم.

وی در مورد شرایط تیم استقلال گفت: مشغول یارگیری هستیم و تا هفته آینده چند بازیکن دیگر هم به ما اضافه می شوند.

افشارزاده در خصوص وضعیت دروازه بانی استقلال عنوان کرد: حدود چهار دروازه بان خارجی مدنظر ما است که در بین این گزینه ها دروازه بان تیم ملی غنا در جام جهانی برزیل هم حضور دارد اما باید منتظر پایان مسابقات باشیم.

وی در مورد اینکه باتوجه به درخشش بازیکنان تیم ملی فوتبال در جام جهانی مشکلی برای افزایش قراردادها وجود ندارد، گفت: در هر صورت سقف قراردادها روشن است اما محدودیت ها و عرق ملی وضعیت قراردادها را نشان می دهد. سرخابی ها برند فوتبال ایران هستند و باید توانایی بستن قرارداد را هم ببینیم.

وی ادامه داد: روز گذشته مهدی کریمیان نیز به جمع ما اضافه شد. با بختیار رحمانی هم صحبت کرده ایم و در مورد میثاق معمارزاده و گزینه های دیگر هم هفته آینده تیم استقلال تکمیل خواهد شد.

افشارزاده در مورد مشکلات مالی باشگاه استقلال عنوان داشت: قرار بود اسپانسر باشگاه تا اول تیر یک میلیارد به ما پرداخت کند اما این کار عملی نشد و قرار بود تا امروز پرداخت کند. در هر صورت اسپانسر باشگاه به قول پرداخت دو میلیارد را داده است.

مدیرعامل باشگاه استقلال در مورد حضور جاسم کرار در این باشگاه گفت: او برای دریافت طلبش و یک مشکل دیگر به استقلال آمده و صحبت از عقد قرارداد با وی در کار نیست. مشکل او هم توسط نظری جویباری پیگیری می شود.

وی در مورد جدایی مهدی رحمتی از تیم فوتبال استقلال یادآور شد: در یک باشگاه بزرگ، بازیکن، مدیر و مربی باید وظایف خود را بدانند و در آن راستا حرکت کنند. ما در باشگاه استقلال نظم ایجاد کرده‌ایم و اجازه نمی‌دهیم کسی برای تیم تعیین تکلیف کند. مطمئن باشید نفرات خوبی می آوریم تا جای خالی حس نشود.

وی در پاسخ به این سوال که امیر قلعه نویی قول قهرمانی استقلال را داده، گفت: هر چه قلعه نویی قول بدهد همان است من بیش از 20 سال است که او را می شناسم و می دانم او کارش را بلد است چون او یکی از اسطوره های مربیان داخلی است.

افشارزاده در مورد تفاوت مشکلات کمیته ملی المپیک و باشگاه استقلال افزود: هواداران از مشکلات داخلی باشگاه خبر ندارند اما ما به همراه هیأت مدیره تلاش می‌کنیم تا مشکلات برطرف شود که کار سختی است.جلسه هفتگی داریم و مثل کمیته ملی المپیک کارمندان زود به سرکار می آیند. از ابتدای صبح تا آخر شب در باشگاه هستم چون یک مدیر باید حضور مداوم داشته باشد.

وی در مورد تبدیل شدن استقلال به باشگاه تصریح کرد: قصد داریم در فوتبال و فوتسال بانوان تیم داری کنیم. برای رشته های انفرادی و تیمی هم بعد از اینچئون برنامه داریم.

افشارزاده در مورد بازی امشب تیم های ملی ایران و بوسنی در جام جهانی فوتبال هم گفت: امیدوارم بایگ گل راهی مرحله دوم مسابقات شویم.

انتهای پیام/


برچسب ها: دروازه بان ، غنا ، اسپانسر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار