" چنینگ تاتوم" در فیلم "سلام سزار" برادران " کوئن" هم بازی " کلونی" می‌شود.

به گزارش خبرنگار سینمای جهان باشگاه خبرنگاران، به نقل از هالیوود ریپورتر؛ " چنینگ تاتوم" ، "رالف فینز" و " تیلدا سونیتون" درحال مذاکره برای پیوستن به " سلام سزار" هستند.


پیش از این اعلام کردیم که " جورج کلونی" و " جاش برولین" دراین فیلم که ساخته‌ی برادران " کوئن " خواهد بود،‌ ایفای نقس می کنند." سزار" داستان کمدی زندگی تعمیر کار به نام " ادی منیلکس" است که برای استودیوهای هالیوودی در دهه‌ی 1950 کار می‌کند.

همانطور که همیشه شاهد شخصیت‌های رنگی و متفاوت در فیلمنامه‌های برادران " کوئن" هستیم در این فیلم با شخصیت‌هایی مواجه می شویم که ما را به دیدن عصر طلایی هالیوود دعوت می‌کنند.

" تاتوم" شخصیت " جن کلی" را بازی می‌کند، " فینز" هم " لارنس لورنز" که یک کارگردان استودیویی است و " سونیتون" خبرنگار روزنامه ی زرد هالیوودی خواهد بود.

اخیرا" تاتوم" را در فیلم " خیابان جامپ 22" دیدیم. فیلم‌های بعدی او ، فیلم علمی – تخیلی " صعود به سیاره مشتری" ساخته ی " واچوفسکی" و فیلم درام " شکارچی روباه" خواهد بود.

همچنین آخرین فیلم " سونیتون"، "اسنو پیرسر" بود. آخرین فیلم " فینز" هم " زن نامرئی " بود که خودش هم کارگردانی این فیلم را برعهده داشت.

انتهای پیام/

 

برچسب ها: کمدی ، داستان ، زندگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار