جهت رفاه حال روستائیان و خدمت‌رسانی بیشتر به آنان حمایت جدی از پست‌بانک ایران خواهیم نمود زیرا این حمایت موجب افزایش رفاه روستائیان می‌شود.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران، محمدمهدی شرفی فرماندار شهرستان استهبان در نشست مشترک با مسئولان پست بانک استان فارس ضمن قدردانی از خدمات پست بانک در نقاط روستایی و محروم و بیان مطلب فوق گفت: با توجه به صدور احکام هیأت امناء صندوق‌های تأمین مالی خرد در روستاهای دارای دفتر پست بانک، مجموعه فرمانداری شهرستان استهبان آماده اجرای این طرح ملی است.  
 
همچنین بهرام‌ رضایی‌عرب مدیرشعب پست بانک استان در این نشست ضمن تشریح عملکرد بانک در مناطق روستایی و پیرو تأکید معاون امورعمرانی استانداری خواستار حمایت مسئولان برای انتقال حساب دهیاری‌ها به دفاتر روستائی این بانک و حمایت‌ جدی از آن جهت خدمت‌رسانی بیشتر به نقاط محروم شد.
 
گفتنی است: مراسم تودیع رئیس پیشین و معارفه رئیس جدید پست بانک شعبه شهرستان استهبان نیز با حضور فرماندار و بخشداران این شهرستان و مسئولان پست بانک استان در محل فرمانداری برگزار و طی آن ضمن تقدیر از تلاش های علی‌اکبر محمودی، حمزه دهقان بعنوان رئیس جدید این شعبه معرفی شد.

انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار