معاون آموزشی و پژوهشی سازمان جوانان هلال احمر گفت: همزمان با روز جهانی مبارزه با مواد مخدر 500 نفر از جوانان هلال احمر درمراکز استان ها وشهرستان‌ها زنجیره بزرگ انسانی با شعار احتیاط کنید اعتیاد نزدیک است تشکیل می‌دهند.

امیر معتمدی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اشاره به بر گزاری بزرگ مبارزه با اعتیاد جوانان هلال احمر همزمان با روز جهانی مبارزه با مخدر گفت: جوانان هلال احمری با همکاری ستاد مبارزه با مخدر در مراکز شهرسان های استان‌ها با شعار "احتیاط کنید اعتیاد نزدیک است" و همچنین "به تندرستی بیاندیشیم و به اعتیاد نه بگویی " روز پنج شنبه زنجیره‌ی بزرگ انسانی را تشکیل می‌دهند.

وی تصریح کرد: درا ین زنجیره‌ی انسانی را تشکیل می‌دهند و بروشورهای اطلاع رسانی در حوزه های مبارزه با اعتیاد را توزیع می‌کنند و با در دست داشتن فانوس هایی که منع اعتیاد روی آن‌ها نصب شده است ، خانواده‌ها و جوانان را نسبت به اعتیاد حساس می‌کنند و به آن‌ها هشدار نزدیک بودن اعتیاد را می‌دهند.

معتمدی در ادامه بیان داشت: همچنین در کنار این تشکیل زنجیره انسانی کودکان می‌توانند در چادرهای هلال احمر در حوزه‌ی مبارزه با مواد مخدر نقاشی بکشند و جایزه بگیرند.

معاون پژوهشی و آموزشی سازمان جوانان هلال احمر در پایان اظهار داشت: روز جمعه جوانان هلال احمری با دوچرخه در برنامه‌های پیاده روی خانواده‌ها حضور خواهند داشت ودر بین آنان بروشورهای آگاهی رسانی نسبت به مبارزه با مواد مخدر توزیع می‌کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.