ستاره تیم ملی فوتبال ساحل عاج باشگاه منچستر سیتی را متهم کرد که اجازه دیدار برادر در حال مرگش را پیش از اعزام به برزیل برای بازی های جام جهانی به وی نداده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ یایا توره بعد از مرگ برادرش به باشگاه منچستر سیتی معترض شد که با اصرار برای شرکت در اردوی ابوظبی اجازه دیدار برادر در حال مرگش را پیش از جام جهانی به وی نداده است.

ابراهیم توره برادر 28 ساله یایا و کولو توره هفته قبل بعد از مبارزه با سرطان در منچستر از دنیا رفت در حالی که توره برای جشن قهرمانی منچستر سیتی در امارات شانس دیدار برادرش را پیش از سفر به برزیل برای بازی های جام جهانی از دست داد.

توره در مطلبی برای مجله فرانس فوتبال نوشت: اعتراف می کنم که هنوز بسیار ناراحت هستم. من به شدت رنج می برم برای اینکه احساس می کنم هیچ کار مفیدی در هفته های گذشته برای برادرم انجام ندادم.در پایان فصل می خواستم چهار یا پنج روز برای بودن کنار برادرم پیش از شروع برنامه ساحل عاج برای جام جهانی وقت بگذارم اما باشگا منچستر سیتی به خاطر سفر به ابوظبی این چند روز وقت را به من نداد.

توره ادامه می دهد: من در حالی برای شرکت در جشن منچستر سیتی رفتم که برادرم در بستر بیماری بود. خدا را شکر که در این مدت کولو کنار وی ماند. بعد از آن پشیمان شدم که چرا بیشتر به باشگاه برای ماندن کنار برادرم اصرار نکردم.

بازیکن ساحل عاج تاکید می کند: بیماری برادرم دلیل اصلی مصدومیت های آخر فصلم بود. چون تمام بدنم تحت فشار دهنم بود. در این چند ماه سختترین دوران زندگی خود را گذراندم. من به یک موفقیت بزرگ ورزشی رسیدم اما زمانی که به خانه می روید و با رنج کسی که دوستش دارید، مواجه می شوید، هیچ چیز نمی تواند خوب باشد.

انتهای پیام/
برچسب ها: یایا ، توره ، ساحل عاج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار