عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: حمایت از صنعت نساجی نگرانی‌هایی که از اشتغال طی سال‌های اخیر به وجود آمد رفع و همچنین واحدهای تولیدی که تعطیل شده‌اند را دوباره احیا خواهد کرد.

ابراهیم نکو در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، اظهارداشت: حمایت از صنعت نساجی نگرانی‌هایی که از اشتغال‌ طی سال‌های اخیر به وجود آمده رفع و همچنین واحدهای تولیدی که تعطیل شده‌اند را دوباره احیا خواهد کرد.

وی در ادامه افزود: صنعت نساجی در کشورهای مختلف با توجه به موقعیت جغرافیای ممتازی که دارند این صنعت رشد قابل توجهی داشته ولی طی سالیان اخیر مورد توجه دیگر کشورهای دنیا نیز قرار گرفته است.

این نماینده مجلس نهم با اشاره به اشتغال‌زایی کند نساجی گفت: این صنعت به این دلیل روی میز دولت تا الان قرار نگرفته که ما به عنوان یک صنعت ممتاز به آن نگاه نکرده‌‌ایم و همین مسئله سبب کم‌رونقی و تعطیلی واحدهای تولیدی در سال‌های اخیر شده است.

نکو با بیان اینکه حمایت صندوق توسعه ملی می‌تواند جایگاه این صنعت را ارتقاء دهد اضافه کرد: اگرچه مجلس حضور کم‌رنگی در خصوص وام صندوق توسعه ملی به این صنعت داشته اما آنچه مهم است حمایت‌های معنوی و جلوگیری از واردات بی رویه از دیگر کشورها است که می‌تواند به افزایش تولید نساجی‌ها بینجامد.

انتهای پیام/
 

برچسب ها: نساجی ، اشتغال ، واردات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
لیلاصحت ازقمصر
۰۹:۳۴ ۰۳ تير ۱۳۹۳
باسلام خدمت آقای ابراهیم نکو واقعا حرف درستی زدید صنعت نساجی اشتغال فراوان در ایران به وجود می اورد به فکر این صنعت باشید ووظیفه دولت است که مشوق برای سرمایه گذاری پیدا کرده ومطابق روز دنیا پیشرفت کند
Iran (Islamic Republic of)
فرامرز
۰۱:۳۱ ۰۳ تير ۱۳۹۳
وقتی نماینده کشور دنبال دلگرمی خودش است و آرزو پیشرفت دارد و هدف وای به حال ملت
Iran (Islamic Republic of)
محمدرضا
۰۱:۱۱ ۰۳ تير ۱۳۹۳
من نمیدونم این همه منابع داشتین عرضه رفع بیکاری رو عرضه نداشتین با این همه منابع حل کنیدحالا با صنعت نساجی میخوای بیکاری رو رفع کنید!؟
نفت،زغال سنگ،طلا،مس،فولاد،اورانیم،گاز،آب،خاک،4فصل،نیروی انسانی که همه کشور ها آرزوی داشتنشو دارن و ... حالا با نساجی میخوان مشکل بیکاری رو حل کنن برین بابا خجالت بکشید
آخرین اخبار