مدیر کارخانه تولید ورق توان‌آور آسیا گفت: این کارخانه 75 درصد از نیاز کشور به ورق را تامین می‌کند.

حسین هادی در بازدید تور فرهنگی خبرنگاران استان چهارمحال و بختیاری از کارخانه تولید ورق توان‌آور آسیا که با همکاری اداره کل صنعت، معدن و تجارت این استان برگزار شد، گفت: این کارخانه بزرگ‌ترین تولیدکننده ورق قلع در آسیا است.
وی افزود: کارخانه تولید ورق توان‌آور آسیا عملیات اجرایی خود را در سال 81 آغاز کرد و در سال 89 توسط کارشناسان خارجی با همکاری تکنسین‌های داخلی به مرحله بهره‌برداری رسید.
هادی گفت: نیاز کشور در این زمینه، سالانه 350 هزار تن ورق است که این کارخانه سالانه 270 هزار تن از نیاز کشور را تامین و از خروج مقادیر زیادی ارز از کشور جلوگیری می‌کند.
مدیر کارخانه تولید ورق توان‌آور آسیا گفت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، ما در تلاش هستیم ساعت کاری شرکت را سه‌ شیفته کنیم که در این راستا به احتمال فراوان با افزایش نیروهای جدید، تعداد کارکنان ما به 300 نفر برسد.
وی با بیان اینکه تولیدات این کارخانه در دو زمینه به مصرف می‌رسد، تاکید کرد: در زمینه صنعتی تولیدات این شرکت در زمینه قوطی‌های روغن صنعتی، مواد شیمیایی و دارویی مورد استفاده قرار می‌گیرد.
این مسئول متذکر شد: مصرف در صنایع غذایی بخصوص تن ماهی و قوطی‌های رب‌گوجه از دیگر بازار مصرف تولیدات کارخانه تولید ورق توان‌آور آسیا است.
برچسب ها: تامین ، ورق ، خودرو ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.