رئیس دستگاه قضا با اشاره به دیدار اخیر وی و مسئولان عالی قضایی با رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: مطالبی که مقام معظم رهبری به آن اشاره کردند ارشاداتی بود که موجب شد روح جدیدی در مدیران دستگاه قضا دمیده شود و ما از این جهت واقعا تشکر می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران؛ آیت‌الله "صادق آملی لاریجانی" در حاشیه مراسم تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل که صبح امروز برگزارشد، اظهار داشت: این هفته ظرفیت بسیار خوبی برای ارزیابی اقداماتی که در قوه قضائیه شده صورت گرفت، و در ادامه کارهای مثبت و نواقص و کاستی‌هایی که وجود داشت بررسی می‌شود.
 
وی ادامه داد: همایش سالانه‌ای با حضور قضات و روسای قوای سه گانه برگزار شد که جلسه بسیار خوبی بود، همچنین جلسه‌ای در محضر مقام معظم رهبری به نحو ویژه‌ای برگزار شد که جا دارد همین جا از الطاف ایشان تشکر کنم که وقت قابل توجهی را به ما اختصاص دادند.
 
رئیس دستگاه قضا افزود: مطالبی که مقام معظم رهبری به آن اشاره کردند ارشاداتی بود که موجب شد روح جدیدی در مدیران دستگاه قضا دمیده شود و ما از این جهت واقعا تشکر می‌کنیم.
 
وی تصریح کرد: در سرتاسر کشور برنامه‌های بسیار متعددی برای گزارش دهی از کارهای گذشته قوه قضائیه  صورت می‌گیرد و همینطور استدعاهایی از مردم می‌شود برای اینکه به برخی مباحث حقوقی و کیفری توجه شود و البته ما هم توقعمان از همه نهادها و دستگاه ها این است که به دستگاه قضایی کمک کنند.
 
آیت‌الله آملی لاریجانی اظهار داشت: مدیران عالی دستگاه قضایی انسان‌های متدین و شریف و واقعا علاقمند به کار هستند که البته دیروز بنده در محضر مقام معظم رهبری گزارش آن را دادم که مدیران با تمام وجود مشغول کار هستند تا مشکلات برطرف شود.
 
رئیس دستگاه قضا تصریح کرد: در برخی رسیدگی‌های قضایی مشکلاتی وجود دارد و ما باید کمک کنیم نهادها و دستگاه‌ها نیز برای برطرف شدن این مشکلات کمک کنند و امیدواریم این تلاش‌ها همراه با اخلاص باشد و نتایج و خروجی بسیار خوبی برای کشور داشته باشد.

وی در ادامه با اشاره به گفتگوی پخش شده‌اش در رسانه ملی اظهارداشت: ما از صدا و سیما گله داریم چرا که برنامه‌های یکجانبه و به محاکمه کشیدن قوه قضائیه بدون حضور اطراف که بعضا عناوین مجرمانه دارد صحیح نیست.

انتهای پیام/
برچسب ها: لاریجانی ، قضات ، متدین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار