مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اصفهان گفت : شهرونداني كه براي پيگيري امور خود در شهرداري مراجعات الكترونيكي را به مراجعات حضوري ترجيح مي دهند، از تسهيلات بيشتري بهره مند خواهند شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران اصفهان حيدريان با تاكيد بر اين مطلب افزود: يكي از خدمات در شهرداري اصفهان ، ارايه بيش از ۶۰ نوع خدمت الكترونيكي در قالب پرتال شهرداري و سامانه پيامكي و نسخه اينترنتي تلفن همراه است كه هدف اين نوع خدمات كاهش حضور شهروندان در شهرداري است.

حيدريان با بيان اين كه در سال هاي قبل شايد مردم براي استفاده از خدمات شهرداري ناچار به حضور در شهرداري ها بودند اذعان داشت: اما با ارايه خدمات جديد اين پيش نياز نيز حذف شد و از سال ۸۸ با متمركز شدن وب سايت هاي شهرداري، شهروندان مي توانند از طريق پرتال شهرداري تمامي خدمات را به صورت متمركز در اختيار داشته باشند و از آن استفاده كنند.

وي با تاكيد بر اين كه ارايه اين خدمات نياز مردم به مراجعه به شهرداري را كاهش مي دهد و در نتيجه كاهش ترافيك و آلودگي هوا را به همراه خواهد داشت، اضافه كرد: آمار بازديد كنندگان از پرتال از ابتدا تاكنون ۳۴ ميليون بازديدكننده بوده و روزانه حدود ۱۵ هزار نفر از اين پرتال بازديد مي كنند و نياز آنان با ارائه خدمات الكترونيك رفع مي شود.

حيدريان با تاكيد بر اين كه در كنار ارائه اين خدمات لازم است توانمندي هايي براي استفاده از خدمات ايجاد شود افزود: آموزش شهروند الكترونيك كه سال هاي گذشته همايش رايگان آن نيز برگزار مي شد با محوريت سازمان فاوا در حال اجراست.


انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.