دو جوان با موتورسیکلت تندرو در یک چشم به هم زدن اقدام به قاپیدن کیف مادربزرگ ها می کردند، توسط شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، ظهر روز گذشته واحد گشت خودرویی کلانتری نامجو در خیابان حقوقی در حال گشت زنی بوده که مشاهده می‌کند، راکب و ترک نشین یک دستگاه موتور سیکلت پالس مشکی رنگ اقدام به قاپیدن کیف خانمی سالخورده نموده و به سرعت متواری شدند.
 
با فرار متهمان عملیات تعقیب و گریز ماموران آغاز و پس از 3 بار فرمان ایست باصدای بلند ماموران اقدام به شلیک 2 تیر هوایی کردند که سارقین کیف قاپ تعادل خود را از دست داده و به زمین برخورد می کنند.
 
با هوشیاری واحد گشت سارقان به هویت "آرمان" و "رامین" دستگیر شدند که در بازرسی از افراد دستگیر شده، 3 عدد کیف زنانه 3  عابر بانک و یک بیمه نامه سلامت و یک گوشی صورتی رنگ که به وسیله آن یکی از مالباخته ها به نام "نسترن" شناسایی و به کلانتری مراجعت و یکی از کیف‌هایی که همراه متهم بود را شناسایی و از متهمان شکایت کرد.
 
رئیس کلانتری 106 نامجو سرهنگ عزت الله معانی درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران، گفت: سرانجام موتورسیکلت متهمان به پارکینگ انتقال یافت و پرونده ایی در این رابطه تشکیل و متهمان بنا به دستور مقام قضایی برای تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار