مدیر بسیج جامعه پزشکی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی:

عضویت بیشترین هیئت علمی در "بسیج جامعه پزشکی"

بیشترین عضو بسیج جامعه پزشکی، در دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی اشتغال دارند و این دانشگاه ، اولین دانشگاهی است که نسبت به ادغام بسیج کارمندی و بسیج جامعه پزشکی اقدام کرده است و در کنار این بسیج ، بسیج دانشجویی در دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی فعالیت می‌کند که مسئول آن از سوی دانشجویان انتخاب و به حوزه فرماندهی بسیج معرفی می‌شود.

حمیدرضا خانکه مدیر بسیج جامعه پزشکی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی در گفت وگو با
خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران گفت: به مناسبت سالروز شهادت دکتر چمران و روز بسیج اساتید ، بیش از 600 تن از اساتید و کارکنان این دانشگاه، عضو بسیج هستند و در واقع بیش از 60 درصد اعضای هیات علمی آن، عضو رسمی بسیج جامعه پزشکی می‌باشند.

وی گفت: بسیج جامعه پزشکی این دانشگاه معمولا ماموریت‌های علمی و پژوهشی بسیج جامعه پزشکی کشور را انجام می‌دهد که برگزاری ششمین کنگره بین المللی سلامت در حوادث و بلایا ، از جمله این ماموریت‌ها بود.

جغتایی، همچنین به عنوان مشاور علمی بسیج جامعه پزشکی کشور در حوزه حوادث و بلایا، خاطرنشان کرد: که سیاستگذاری‌های علمی این حوزه به عهده اینجانب و همکارانم در بسیج جامعه پزشکی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی است.

وی ادامه داد: بسیج جامعه پزشکی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی در خصوص آموزش و پژوهش در حوزه سلامت، ارائه خدمات پزشکی به صورت رایگان به مناطق محروم و اعزام نیروهای امدادی در حوادث و بلایا اقدام می‌کند.

دکتر خانکه با اشاره به اینکه بسیج جامعه پزشکی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی، متولی بسیج اساتید، بسیج کارمندی و جامعه پزشکی است، تاکید کرد: به دلیل اینکه بخش اعظم بدنه علمی و کارمندی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی، بسیجی است، این دانشگاه به عنوان دانشگاهی بسیجی شناخته شده است.

مدیر بسیج جامعه پزشکی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی با اشاره به اینکه " اجرای چندین برنامه ویزیت رایگان در مناطق محروم، برگزاری 10 یا 12 کارگاه بازآموزی با امتیاز بازآموزی و معمولا برگزاری کنگره‌های بسیج جامعه پزشکی " از جمله فعالیت‌های بسیج جامعه پزشکی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی طی چند سال اخیر بوده است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار