دبیر کمیته فنی ارتوز و پروتز سازمان استاندارد:

در صدد مشارکت ایران در تدوین استاندارد‌های بین المللی ایزو هستیم

جلسه آموزشی آشنایی با مشارکت ایران در تدوین استاندارد‌های بین المللی با حضور متخصصان کمیته‌های فنی ارتوز و پروتز و جمعی از متخصصان در دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران ، زهرا صفایی پور، دبیر کمیته فنی ارتوز و پروتز سازمان استاندارد در جلسه آموزشی آشنایی با مشارکت در تدوین استاندارد‌های بین المللی که توسط استاندارد و محل دبیرخانه کمیته‌های فنی ارتوز و پروتز در دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی برگزار شد، افزود: این نشست به منظور آشنایی اعضا و هیات مسئولان کمیته‌های نفی ISIRI/TC 160,170,180 برگزار گردید.

وی آموزش چگونگی دسترسی به استاندارد‌های بین المللی، نحوه استفاده از استاندارد‌ها، چگونگی مشارکت ایران در سطوح تدوین استاندارد‌ها، چگونگی بهره گیری در تدوین استاندارد‌های ملی و ... را از موضوعات مورد بحث و بررسی نشست عنوان کرد.

صفایی پور ضمن اشاره به حضور شرکت کنندگان از دانشگاه صنعتی شریف، علوم پزشکی ایران، تربیت مدرس و ... و همچنین تشکیل دبیرخانه کمیته ارتوز و پروتز در دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی خاطرنشان کرد: با حضور ایران در تدوین استاندارد‌های بین المللی می‌توان مدل‌های بومی کشور را نیز معرفی نمود و با توجه به توانمندی محققان این عرصه، امیدواریم بتوانیم گام بلندی در این عرصه برداریم.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار