معاون دانشجویی دانشگاه فرهنگیان گفت: این نهاد علمی در تحقق شعار سال که از سوی مقام معظم رهبری با عنوان اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نامیده شده است،نقش آفرینی می کند.

سید رسول حسینی در آیین معارفه سرپرست جدید دانشگاه فرهنگیان استان چهارمحال و بختیاری افزود: دانشگاه فرهنگیان به عنوان یک پروژه ملی فرهنگی نقش مهمی در تحقق فرهنگ دارد و با مدیریت جهادی به سمت تحقق این شعار می رود .
وی تصریح کرد: نسل امروز نسلی مجهز به فناوری های جدید است و باید معلمان و دانشجویان و استادان دانشگاه فرهنگیان از این فناوریهای جدید در تبیین اهداف دانشگاه بهره مند شوند .
حسینی یادآور شد: توسعه شبکه های اجتماعی و ارتباطات قابل حمل از جمله نرم افزارهای جدید تلفن همراه ضرورت توجه به این شبکه های ارتباطی را ضروری کرده است و دانشگاهیان باید این ابزار مدرن را به خوبی بشناسند چرا که دانش آموزان و نسل امروزی با آن به خوبی اشنا شده اند و معلم نباید از دانش آموز خود عقب تر باشد .
وی اظهار داشت: برای مقابل با تهاجم فرهنگی باید ابزار ان را شناخت و چگونگی برخورد با تهاجم را با استفاده از این ابزارها فرا گرفت .
معاون عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری نیز، تربیت معلمان را یکی از مهمترین فضلیتهای دانشگاه فرهنگیان بر شمرد .
گودرز امیری افزود: جایگاه معلم باید در جامعه حفظ شود و این دانشگاه به عنوان دانشگاهی نمونه تبدیل شود .
در این نشست، عباس قنبری عدیوی به عنوان سرپرست جدید دانشگاه فرهنگیان استان چهارمحال و بختیاری منصوب شد و از خدمات سهراب اسلامی نیا قدردانی شد.
برچسب ها: اقتصاد ، فرهنگ ، مدیریت ، جهادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.