توسط کارکنان منطقه شش محقق شد؛

اتصال انشعاب خط لوله گاز به "پالایشگاه نفت" ستاره خلیج فارس

مدیر منطقه شش عملیات انتقال گاز، گفت: با اتصال انشعاب خط لوله 12 اینج قشم/بندر عباس، یکی از پالایشگاههای تولید بنزین کشور، آماده شروع به کار با استفاده از سوخت پاک ( گاز طبیعی) شد.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران؛ علی صفر علیزاده با اعلام این خبر گفت: در سال جاری که مزین به شعار مدیریت جهادی است، زمینه افزایش تولید بنزین با تامین گاز مورد نیاز پالایشگاه ستاره نفت خلیج فارس، با تلاش کارکنان منطقه و همکاری برخی از شرکتهای نفت و گاز در هرمزگان انجام شد.

وی با اشاره به اهمیت توجه به مقوله HSE در عملیات اتصال خط انشعاب ستاره نفت خلیج فارس گفت: این عملیات با رعایت استاندارد های شرکت ملی گاز و ایمنی کامل تجهیزات و سرمایه انسانی ، به مدت 4 شبانه روز و 400 نفر ساعت انجام شد.

مدیر منطقه شش عملیات انتقال گاز محل انجام پروژه را منطقه صنعتی غرب بندرعباس عنوان کرد و ادامه داد: از اقدامات شاخص این عملیات میتوان به عدم استفاده از عملیات انشعاب گرم(HOT TAP)و جلوگیری از صرف هزینه های زیاد حضور متخصصین و تجهیزات عملیات انشعاب گرم (HOT TAP) مناطق و همچنین بالا بردن ضریب ایمنی و سرعت عمل انجام عملیات انشعاب گیری اشاره کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار