فرماندار سلماس گفت: مساکن مهر سلماس از پیشرفت 90 درصدی برخوردار است.

مرتضی نظری در گفت‌و‌گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه اظهار داشت: سال 86 تعداد 9 هزار و 40 نفر در سایت وزارت تعاون برای دریافت زمین و احداث مسکن مهر ثبت نام کرده بودند که از این 4 هزار و 653 نفر از دریافت زمین انصراف و تعداد 3 هزار و 607 نفر بررسی و واجد شرایط شناخته شدند.

فرماندار سلماس تعداد کل مساکن مهر سلماس را 788 واحد عنوان کرد و افزود: از این تعداد 96 واحد واگذار شده و 962 واحد باقیمانده از پیشرفت فیزیکی 90 درصد برخوردار است.

نظری با بیان اینکه در خصوص زیرساخت‌های مساکن مهر سلماس مشکلی وجود ندارد، ادامه داد: باقیمانده مساکن مهر سلماس مراحل نهایی را طی می‌کنند و زیرساخت‌ها اعم از آب و برق تامین شده و گازرسانی تا پایان سال انجام خواهد شد و در این زمینه هیچ گونه مشکلی وجود ندارد.

وی قیمت تمام شده واحدهای احداثی در سلماس در مقایسه با سایر شهرستان‌ها به دلیل تعداد بالای طبقات، عدم پرداخت به موقع آورده شخصی توسط اعضا، کمبود زمین دولتی در داخل محدوده و عدم وجود اعتبار لازم برای خرید زمین مورد نیاز و نیز بالا بودن قیمت زمین در این شهرستان را مشکلات مربوط به مسکن مهر و تاخیر در واگذاری واحدها عنوان کرد/ش/ن.

برچسب ها: سلماس ، فرماندار ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.