معاون سیاسی اجتماعی استانداری تهران گفت: اگر امروز می خواهیم اقتصادی شکوفا داشته باشیم ،سیاستمان آلوده به تزویر نباشد و مردم در کنار نظام اسلامی باقی بمانند، باید به اخلاق بازگردیم.

ˈسید شهاب الدین چاووشیˈ در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهارکرد: حماسه سیاسی 24 خرداد بازگشت مجدد امید به عرصه سیاست، اجتماع و اخلاق بود.

وی گفت: اخلاق اصلی ترین خمیرمایه مکتب و دیانت است و بدون اخلاق هیچ ملتی زنده نیست.

چاووشی با بیان اینکه اقتصاد، فرهنگ و . . . همگی ابزارهایی برای تحقق اخلاق در جامعه بشری اند، افزود: مهمترین شعار دولت ˈتدبیر و امیدˈ، اعتدال و پایبندی به اخلاق بوده و هست.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تهران تصریح کرد: وجود فاصله طبقاتی، تبعیض، فقر، بیکاری و . . . در جامعه از بی اخلاقی است که نتوانستیم نفس سرکش خویش را مهار کرده، به ظواهر اهمیت دادیم و از درون غافل شدیم.

وی تاکید کرد: در جامعه اسلامی رضایت مردم از حاکمان و برگزاری انتخابات یک امر تشریفاتی نیست، بلکه شرط صحت حکومت و بقای جامعه است و حکومتی که نتواند افکار عمومی را با خود همرا کند، دیر یا زود به زوال می رود.

چاووشی اضافه کرد: دولت یازدهم در حدود یک سال گذشته گام های بزرگی برداشته، اصلاح امور را با حمایت های رهبری آغاز کرده و همین که توانسته تدبیر را جایگزین بی تدبیری کند، خود گام بزرگی است.

وی حضور و مشارکت مردم و علاقه مندی آنان به نظام را تنها عامل بقا و ثبات نظام اسلامی است و گفت: دولت جدید به دور از شعارزدگی به دنبال افزایش امید به مردم و بازگشت سرمایه های اجتماعی نظام است./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.