برنامه «كافه سؤال» در فصل یازدهم خودكه از شنبه 24 خرداد از شبکه دو پخش شد، به پیشواز كنكور رفت تا راهكارهای گذر از سد كنكور و بایدها و نبایدهای كنكور از منظری دیگر ر ا برای خانواده ها برشمارد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبكه دو، سهیل سلیمانی با اعلام این خبر گفت: در فصل یازدهم این برنامه كه به مبحث كنكور می پردازد، سعی می شود بایدها و نبایدهای كنكور و مسائلی كه خانواده ها باید رعایت كنند تا در این روزهای پایانی باقیمانده به كنكور، فرزندانشان بتوانند با آرامش درسهایشان را دوره کنند می‌پردازد.

تهیه كننده این برنامه خاطرنشان كرد: این برنامه در هفته گذشته میزبان سامان صداقت (مشاور كنكور)، محمدرضا محبت (كارشناس حوزه كنكور)، مرتضی اسماعیلی (جامعه شناس) و خانم دكتر عجمی (متخصص تغذیه) بود و امروز (31 خرداد) رابطه تغذیه صحیح و موفقیت در كنكور را برای خانواده ها برمی شمرد تا خانواده ها با تغذیه درست و صحیح برای فرزندان كنكوری شان، بتوانند استرس ناشی گذر از سد كنكور را تا حدودی برای داوطلبان كنكوری شان كاهش دهند. در برنامه امشب مریم پناهی (مشاور كنكور) و آقای دكتر سیدجلال الدین رزاز (متخصص تغذیه) حضور دارند تا این مطالب را برای خانواده ها عنوان كنند. 

«كافه سؤال» كاری از گروه اجتماعی شبكه دو سیماست كه اجرای آن را مژده لواسانی به عهده دارد. این برنامه از شنبه تا دوشنبه ساعت 21 از شبكه دو پخش می‌شود.


انتهای پیام/ اس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار