در نهمين روز از رقابت های فوتبال جام جهانی 2014 برزيل دو تيم فوتبال "ايران و آرژانتين" به مصاف هم می روند كه اين مسابقه از راديو ورزش، جوان، تهران و صدای آشنا تقديم علاقمندان می شود.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی معاونت صدا،  شبكه های راديويی ورزش شنبه 31 خردادماه نيز  رقابت‌های فوتبال جام جهانی 2014 برزيل  را براي شنوندگان پخش می كند.

در بامداد روز شنبه ديدار دو تيم (هندوراس اكوادور) ساعت 02:30 با نتيجه دو بر يك به نفع اكوادور به پايان رسيد كه در ادامه ساير رقابت های روز نهم طبق جدول زمانی برگزار می شود.

در نهمين روز از سری مسابقات جام جهاني 2014 تيم ملی فوتبال ايران در "سخت‌ترين ديدار خود در تاريخ جام‌هاي جهانی" به مصاف آرژانتين و ستاره‌های اين تيم میرود.

ايران و آرژانتين دومين ديدارشان را در جام بيستم ساعت 20:30 روز شنبه 31 خرداد به وقت ايران در ورزشگاه بلوهوريزنته برگزار می‌كنند.

اكنون بايد ديد ملي پوشان كشورمان برابر آرژانتيني كه خيلی‌ها آن را مدعي اصلي قهرمانی میدانند چه نتيجه‌ای كسب خواهد كرد.

ديدار ايران- آرژانتين از شبكه های راديويی ورزش ( موج اف ام رديف 92 مگاهرتز)، جوان(اف ام رديف 88 مگاهرتز)، تهران(اف ام رديف 94 مگاهرتز)،  و راديو صدای آشنا تقديم علاقمندان می شود، شنوندگان می توانند اين ديدار حساس را از شبكه مورد علاقه خود بشنوند.

همچنين در ادامه رقابت های روز نهم جام جهانی فوتبال 2014 از گروه Gديدار آلمان-غنا ساعت 23:30 از شبكه راديويی ورزش و جوان اين مسابقه را به صورت مستقيم تقديم علاقمندان می شود.

از گروه F نيز بامداد روز يك شنبه  تيم هاي  نيجريه و بوسنی ساعت 2:30 به مصاف هم می روند كه اين ديدار نيز از شبكه راديويی ورزش و جوان به صورت زنده و مستقيم تقديم شنوندگان می شود.

شبکه های رادیویی با پخش تمامی مسابقات و تحلیل بازی‌ها با حضور کارشناسان و صاحب نظران برجسته فوتبال از منظر فنی وداوری تمامی لحظات جام جهانی را با مخاطبان خود همراه خواهد بود.

ديدار دو تيم ايران و آرژانتين در شبكه تهران با اجراي حميد رضا حصاركي و با گزارشگری محمد سيانكی‌ به روي آنتن مي رود كه شنوندگان می توانند اين گزارش رابر روي موج اف ام رديف 94 مگاهرتز دريافت كنند.

همچنين شبكه راديويی صداي آشنا نيز در برنامه "جام بيستم" با حضور كارشناسان  فوتبال و داوری مسابقات برگزار شده در روز قبل را تحليل و بررسی مي كنند ؛"جام بيستم" هر روز ساعت 10 صبح از كانال اروپا پخش می شود. 

يادآور می شود؛ رادیو برای پوشش مسابقات جام جهانی فوتبال 2014برزیل با بیش از 570 ساعت تهیه و طراحی پخش مستقیم مسابقات و همچنین برنامه های تحلیلی و کارشناسی در خدمت شنوندگان و مخاطبان خود خواهد بود.


انتهای پیام/
برچسب ها: بازی ، برنامه ، رادیو ، کارشناس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار