وزیر آموزش و پرورش گفت: امیدواریم برای تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی به پیمانی در آموزش و پرورش با معاونت نیروی انسانی ریاست جمهوری تفاهم ایجاد شود.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران  علی اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش در خرم آباد گفت: به دنبال افزایش فوق‎العاده شغل معلمان ابتدایی هستیم و در این راستا بحث‎های مقدماتی در دولت انجام گرفته و ان شاءالله امیدواریم در آینده نزدیک خبرهای خوشی را به این قشر بدهیم.

وی در ادامه از پیگیری وزارت آموزش و پرورش برای تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی به پیمانی خبرداد.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه وزارتخانه در این خصوص به تنهایی تصمیم گیر نیست، گفت: در حال پیگیری این موضوع با معاونت نیروی انسانی ریاست جمهوری هستیم هرچند آنها نیز دلایل و ادله‌هایی در این خصوص دارند.

فانی اظهار امیدواری کرد برای تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی به پیمانی در آموزش و پرورش با معاونت نیروی انسانی ریاست جمهوری تفاهم ایجاد شود و درصورت تحقق تفاهم، اطلاع رسانی دراین خصوص در آینده صورت خواهد پذیرفت.


انتهای پیام/

برچسب ها: وزیر ، آموزش ، فانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی اکبر کاظمی
۱۵:۴۷ ۳۱ خرداد ۱۳۹۳
اگر وزیر محترم آموزش و پرورش بتواند نیروهای قرار دادی ، مخصوصا آن هایی که دارای مدارک دانشگاهی مورد نیاز آموزش و پرورش هستد ، به پیمانی تبدیل کندکار بسیار بزرگ وقابل تحسینی انجام داده است.
ضمنا از زحمات و پیگیری های شما نیز برای درج اخبار مربوط به آموزش و پرورش متشکریم.
آخرین اخبار