موسوی‌نژاد گفت: درخواست افزایش قیمت بین 20 تا 30 درصد در مسیرهای مختلف داده‌ایم که بعد از موافقت راه‌آهن این افزایش قیمت اعمال می‌شود.

موسوی‌نژاد، مدیرعامل شرکت رجاء در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه افزایشی در نرخ بلیط قطار تا مرداد ماه نخواهیم داشت، گفت: در حال حاضر بلیت قطار تا مرداد ماه فروخته شده و تا آن زمان هیچ افزایش قیمتی نخواهیم داشت.

وی در ادامه افزود: درخواست افزایش قیمت بین 20 تا 30 درصد در مسیرهای مختلف داده‌ایم که بعد از موافقت راه‌آهن این افزایش قیمت اعمال می‌شود.

مدیرعامل شرکت رجاء در ادامه اظهار داشت: سانحه تصادف دو قطار باعث آسیب‌دیدگی پنج واگن قطار شد که یکی از آنها امکان بازسازی را ندارد و چهار واگن دیگر نیز در دست بازسازی است که زمان طولانی برای درست شدن آنها لازم نیست.

موسوی‌نژاد در ادامه اظهار داشت: در سانحه اتفاق افتاده، رجاء هیچ دخالتی نداشته اما جلسات مختلفی در مورد حاشیه‌های این سانحه و ارائه راهکارهای مختلف برگزار شده است.

مدیرعامل شرکت رجاء با اشاره به اینکه نوسازی وسیعی در واگن‌های قطارها آغاز شده است، گفت: بازسازی و خرید واگن در دست اقدام است که تاکنون نوسازی 189 واگن قطار صورت گرفته که با شرکت‌های واگن‌سازی "پارس" و "پلور سبز" قراردادهایی منعقد شده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۹ ۰۱ تير ۱۳۹۳
قرار بود در هدفمندی یارانه ها حمل و نقل عمومی به کمک مردم بیاد از سال 91 تا به امروز قیمت بلیط قطارها چندین برابر شده
پولدارها که با ماشین خودشان مسافرت میکنن.
وای به حال مستضعفین و دانشجوها
United States of America
salar adib
۱۱:۵۵ ۰۱ تير ۱۳۹۳
بله دیگه هر روز باید این اخبار رو بشنویم و بر روی همه چی بکشن به جز قیمت انسان که هر روز میاد پایین.چن سال پیش 5 تک تومانی میخواستن بکشن روی چیزی میترسیدن حالا ببین به کجا رسیده که 30% 30% میکشن
کی به کیه.....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۸ ۰۱ تير ۱۳۹۳
واقعآ که روی سنگ پا رو سیاه کردید از پر روئیتان
تو 4 سال اخیر نزدیک به 300 درصد افزایش قیمت بلیط قطار را داشتیم باز خجالت نمیکشید و میخواهید گران کنید
همیشه میگن خدمات بهتر در حالی که ما چیزی نمیبینیم
قطار هنور 150 کیل.متر به مقصد فاصله داره میان بیدارتون میکنند و میگن سطلها رو بیرون بگذارید و جاوتون رو جمع کنید
این خدماتشونه
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۰۹:۴۲ ۰۱ تير ۱۳۹۳
اخه چه امکاناتی رو به مردم میدهن که شب میخوابند و صبح بلند میشوندقیمتها رو بالا میبرند ...قظاری که سوار میشویم مال 30 سال پیشه و هیچ احساس امنیت و ارامشی در ان وجود ندارد و ملت فقط بخاطر نیازشون و بی پولیشون سوار میشوند..حداقل امکانات بدید قیمت بالا میبرید خدا رو خوش نمیاد ملت رو تو فشار بگذارید
آخرین اخبار