مدیر عامل شرکت حمل و نقل ریلی رجاء از برنامه‌ریزی برای توسعه سامانه‌های فروش غیر حضوری بلیت در این شرکت خبر داد و گفت: میزان فروش بلیت غیر حضوری قطار به 50 درصد از کل فروش بلیت‌ها می‌رسد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، موسوی‌نژاد در مراسم راه‌اندازی سامانه فروش موبایلی بلیت قطار تصریح کرد:‌ شرکت رجاء همواره در حوزه پیشرفت فناوری جزو نخستین شرکت‌ها بوده است. این شرکت برای اولین بار فروش اینترنتی بلیت قطار در ایران را راه‌اندازی کرد و پس از آن نیز به حوزه‌های دیگر وارد شد.
 
وی با اشاره به برنامه‌ریزی‌های دولت یازدهم برای ارائه خدمات ماندگار به مردم اظهار کرد: طبق گفته رییس جمهور اگر بناست این دولت نتایج ماندگاری از خود به جای بگذارد باید در سه حوزه حمل و نقل ریلی، IT و بهداشت باشد که شرکت رجاء با تلفیق دو حوزه ریلی و IT در حال حاضر سامانه فروش موبایلی بلیت قطار را راه‌اندازی کرده است.
 
مدیر عامل شرکت حمل و نقل ریلی رجاء افزود: یکی از اصلی‌ترین اهدافی که این شرکت دنبال می‌کند افزایش میزان فروش بلیت غیر حضوری قطار است و امیدواریم این میزان که اکنون حدود 20 درصد است به زودی به 50 درصد از میزان کل فروش بلیت برسد که قطعا در این زمینه سامانه "هم قطار" نقش بسزایی ایفا می‌کند.

 انتهای پیام/
برچسب ها: رجا ، قطار ، بیلیت ، اینترنتی ، موبایل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار