حفظ بازی در مقابل حریف تاکتیک‌ تیم ملی فوتبال ایران مقابل نیجریه‌ بود ولی اگر کی‌روش در مقابل آرژانتین هم بخواهد از این تاکتیک استفاده کند، چند اتفاق رخ می‌دهد .

 
 به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران،  اول اگر تیم ملی ایران همانند بازی با نیجریه  عقب بازی کند آن وقت محوطه جریمه ایران شلوغ می‌شود و ارتکاب خط در این محوطه بسیار برای تیم ملی خطرناک خواهد بود .

دوم: بازی تدافعی تیم ملی  اجازه بازی را به آرژانتین می‌دهد بر این اساس تیم ملی برای باز و گسترده شدن از بین 16 بازیکنی که در زمین ایران حضور دارند دچار مشکل خواهد شد.
 
 سوم اگر تیم ملی ایران از روش تدافعی استفاده کند آن وقت فرصت طراحی حمله را به آرژانتین می‌دهد با توجه به اینکه آرژانتین مهاجمان طراز اول دارد کار برای تیم ملی هر لحظه از بازی سخت‌تر می‌شود.
 
علاوه بر آن با بالا رفتن تسلط آرژانتین برتو‌پ‌ها، تیم ملی ایران دوندگی‌اش باید بالا رود تا بتواند توپ‌های ارسالی بین بازیکنان آرژانتین را قطع کند ، به هر حال آب و هوای گرم برزیل هم می‌تواند شرایط این بازی را برای تیم ملی  ایران  سخت کند.
 
 امیدوارم کی‌روش برای حمله کردن هم طرحی طراحی کند و صرفا سیستم تیم ملی دفاع مطلق نباشد.

انتهای پیام/

برچسب ها: تدافعی ، بازی ، تیم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
آریا
۱۷:۱۶ ۳۱ خرداد ۱۳۹۳
وسط بازی کردن چطوره؟ توپ رو وسط زمین نگاه دارن و به آرژانتین اجازه ی پیشروی ندن و از طرفی هم حمله نمیکنن که نگران ضد حمله های خطرناک اونا باشن
آخرین اخبار