معاون خدمات شهری شهرداری ارومیه اعلام کرد: در طول تعطیلات تابستانی دهکده ساحلی چی چست ارومیه پذیرای مسافران تابستانی است.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران ارومیه «مهرداد سلامتی» با بیان اینکه مسافران تابستانی در سال های قبل در پارک ائلرباغی ارومیه اسکان داده می شدند، اظهار کرد: طی دو سال گذشته با برنامه ریزی اصولی و دقیق این محل با بهترین شرایط و امکانات از جمله سیستم سرمایشی مناسب، ایجاد محیطی آرام ، امنیت کامل برای مسافران ، محل های تفریحی برای بازی کودکان و قیمت کاملا مناسب از قبل فراهم سازی شده است.

وی ادامه داد: استقرار کشیش و نگهبان شهرداری در محل اسکان موقت برای تامین هر چه بیشتر مسافران تابستانی در مواقع ضروری و تیم امداد ونجات و در صورت پذیرای بودن مسافران زیاد واگذاری دستگاه های اتوبوس گردشکری برای بازدید مسافران از مناطق گردشگری و تاریخی ارومیه از دیگر اقدامات شهرداری در این ایام است.

وی اجرای هر چه بهتر و مطلوب تر طرح اسکان مسافران و تسهیلات تابستانی را از اهداف مهم شهرداری ارومیه اعلام کرد و گفت: در راستای اجرای کیفی طرح تسهیلات و اسکان تابستانی 32 سوئیت موجود دراین دهکده با تسهیلات ویژه در اختیار مسافران تابستانی قرار گرفته است.

معاون خدمات شهری شهرداری ارومیه اظهار کرد: ارومیه به عنوان منطقه سردسیر و کوهستانی همواره شاهد ورود مسافران درایام تابستان است که امسال بدلیل افزایش رفاه حال مسافران تمیهداتی خاصی برای مهمانان تابستانی فراهم شده است و همچنین در وردی های سطح شهر راهنمایی های جهت ورود به دهکده ساحلی چی چست ارائه می شود.

وی گفت: چراغانی و نور پردازی معابر داخل شهر ،نصب چندین بنر خوش آمد گویی با تصاویر مناطق گردشگری، آماده سازی نماز خانه ها ، سرویس های بهداشتی پارک ها و تجهیز لوازم بازی کودکان و دستگاه های ورزشی پارک ها از دیگر اقدامات انجام شده در ایام تابستان توسط شهرداری ارومیه می باشد .

معاون خدمات شهری شهرداری ارومیه گفت: شهرداری ارومیه با تمامی امکانات و بکارگیری نیرو های خود به صورت شبانه روزی در کنار ستاد تسهیلات مسافران تابستانی در خدمت مهمانان است/س.

برچسب ها: شهردار ، شهری ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.